801 - Σχεδιασμός, εφαρμογή & παρουσίαση ερευνητικών δεδομένων
- Λεπτομέρειες
- Γονική Κατηγορία: ROOT
- Κατηγορία: Μεταπτυχιακό Π. Σ.
- Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011 16:41
Κωδικός Μαθήματος 801 |
Κατηγορία Μαθήματος Κορμού |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Γούργουλης Βασίλειος Βαθμίδα: Αναπληρωτής Καθηγητής Τηλ: +30 23510 39656 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Κουρτέσης Θ. & Αυγερινός Α. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περίγραμμα Εισηγήσεων Outline801.pdf Τελευταία ενημέρωση 19/10/2013 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο: Α' εξάμηνο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής Διαλέξεις – Εργαστήρια |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: Research procedures, Research report |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών – τριών με τις ερευνητικές διαδικασίες (εντοπισμός προβλήματος, διατύπωση ερευνητικών-στατιστικών υποθέσεων, σχεδιασμός, συλλογή δεδομένων, στατιστική ανάλυση, αξιολόγηση ευρημάτων, συγγραφή ερευνητικής εργασίας), η ανάπτυξη κριτικής σκέψης μέσω διαλέξεων, συζήτησης και εργασιών, καθώς και η υιοθέτηση της φιλοσοφίας του ερευνητή και η πρακτική εφαρμογή της, με απώτερο στόχο την εκπόνηση διατριβής για την απόκτηση του πτυχίου. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος(περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Διαλέξεις, διεξαγωγή πρακτικών ασκήσεων. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης - Εργασία ανασκόπησης άρθρων που εμπεριέχουν απειλές εγκυρότητας (20%) - Εργασία υποθετικής πρότασης (20%) - Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (50%) - Συμμετοχή στο μάθημα (10%) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Καμπίτσης, Χ., Χαραχούσου – Καμπίτση, Υ. (1999). Τεχνικές έρευνας στις αθλητικές επιστήμες. Τυποεκδόσεις-Τσιαρτσιάνης Αθ. Θεσσαλονίκη. 2. Μπαγιάτης, Κ.Β. (1990). Μέθοδοι έρευνας στην Εκπαίδευση και Φυσική αγωγή. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη. Θεσ/νίκη. 3. Baumgartner, T.A., Strong, C.H. (1994). Conducting and reading research in health and human performance. Brown & Benchmark. Dubuque-USA. 4. Hopkins, C.D. (1976). Educational research. A Bell & Howell Company. Columbus, Ohio. |