701 - Σχεδιασμός και καθοδήγηση της προπόνησης στα ατομικά και ομαδικά αθλήματα
- Λεπτομέρειες
- Γονική Κατηγορία: ROOT
- Κατηγορία: Μεταπτυχιακό Π. Σ.
- Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011 21:47
Κωδικός Μαθήματος 701 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Ταξιλδάρης Κυριάκος Βαθμίδα: Καθηγητής Τηλ: +30 25310 39632 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Σούλας Δ., Καμπάς Α., Γεροδήμος Β., Φατούρος Ι. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περίγραμμα Εισηγήσεων Outline701.pdf |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής | Βαθμολογία Grades701.pdf |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο: Β' εξάμηνο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής 8 τρίωρες σύγχρονες και δια ζώσης εισηγήσεις και 4 ασύγχρονες εισηγήσεις |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Επικοινωνία με e-mail για ραντεβού |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: sports coaching, (discipline) coaching f.e. handball coaching. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Να μυήσει τους φοιτητές στις αρχές του σχεδιασμού και της καθοδήγησης της προπόνησης έτσι ώστε να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Σύγχρονες ασύγχρονες και δια ζώσης εισηγήσεις-παρουσιάσεις και εργαστήρια, προγραμματισμένη συμμετοχή σε έρευνα πεδίου. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: 1. E-work (35%) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία Υποχρεωτική 1. Martin, D. Carl, K., Lehnertz K. (1993). Εγχειρίδιο Προπονητικής. Μετάφραση. Κομοτηνή: Αλφάβητο. Προτεινόμενη 2. Grosser M. (1991). Προπόνηση ταχύτητας. Μετάφραση. Θεσσαλονίκη: Σάλτο. 3. De Vries H. A. & Housh T.J. (1994). Physiology of Exercise. Dubuque: Brown & Benchmark. 4. Komi P.V. (Ed.) (1993). Strength and Power in Sport. Oxford: Blackwell Scientific Publications. 5. Kraemer W.J. & Steven S.J. (1993). Ανάπτυξη δύναμης σε παιδιά και εφήβους. Μετάφραση. Θεσσαλονίκη: Σάλτο. 6. Shephard R.J. & Astrand P.-O. (Eds.) (1992). Endurance in Sport. Oxford: Blackwell Scientific Publications. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση 1. Μοντέλο περιοδικότητας της προπόνησης δύναμης σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής. 2. Μοντέλο περιοδικότητας της προπόνησης ταχύτητας σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής. 3. Μοντέλο περιοδικότητας της προπόνησης αντοχής σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής. 4. Μοντέλο περιοδικότητας της προπόνησης τεχνικής σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής. 5. Μοντέλο περιοδικότητας της προπόνησης τακτικής σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής. 6. Μοντέλο περιοδικότητας της προπόνησης στην νεαρή ηλικία σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής. 7. Σχεδιασμός προγράμματος ανάπτυξης δύναμης σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής σε επιλεγμένη περίοδο. 8. Σχεδιασμός προγράμματος ανάπτυξης ταχύτητας σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής σε επιλεγμένη περίοδο. 9. Σχεδιασμός προγράμματος ανάπτυξης αντοχής σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής σε επιλεγμένη περίοδο. 10. Σχεδιασμός προγράμματος τεχνικής-τακτικής σε άθλημα-αγώνισμα επιλογής σε επιλεγμένη περίοδο. 11. Επίδραση προπονητικών μεθόδων στη βελτίωση των επιμέρους παραμέτρων της προπόνησης (εξειδικευμένη επιλογή). |