719 - Φυσική Αγωγή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
- Λεπτομέρειες
- Γονική Κατηγορία: ROOT
- Κατηγορία: Μεταπτυχιακό Π. Σ.
- Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011 23:10
Κωδικός Μαθήματος 719 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Β: Παιδαγωγική και δημιουργική μάθηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Παπαϊωάννου Αθανάσιος Βαθμίδα: Αναπληρωτής Καθηγητής Τηλ: +30 24310 47012 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Διγγελίδης Ν. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο Γ' εξάμηνο |
Τύπος Μαθήματος Επιλογής |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής Εντατική Φοίτηση |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: Physical education, secondary education, middle school, high school, adolescence, adolescents, health-related physical education, physical activity, curriculum. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Στο τέλος του μαθήματος οι φοιητές/τριες θα έχουν κατανοήσει: 1. τις σύγχρονες τάσεις της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και θα έχουν διερευνήσει την εφαρμογή τους στην Ελληνική πραγματικότητα. 2. τις δυναμικές που αναπτύσσονται στο μάθημα ΦΑ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τα αίτια της μειωμένης παρακίνησης των μαθητών και την επίδραση της εφηβείας στην φυσική δραστηριότητα και άλλες υγιεινές συμπεριφορές. 3. πώς ν’ αναπτύσσουν ένα πρόγραμμα φυσικής αγωγής στο γυμνάσιο και στο λύκειο με στόχο την διατήρηση του ενδιαφέροντος στο μάθημα και την προαγωγή της φυσικής δραστηριότητας και άλλων υγιεινών συμπεριφορών μέσα και έξω από το σχολείο. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Διαλέξεις, διεξαγωγή και παρουσίαση εργασιών, μελέτη εργασιών, οργάνωση ερευνών, παρουσίαση παρεμβατικών προγραμμάτων, πρακτική εφαρμογή και ασκήσεις. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης 1. Παρουσίαση προγράμματος Φ.Α. (20%) 2. Κατάθεση εργασίας ανασκόπησης (20%) 3. Κριτική του Ελληνικού προγράμματος Φ.Α. στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και παρουσίασή της (10%) 4. Γραπτές εξετάσεις (50%) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Pangrazi R.P., & Darst, P.W. (1997). Dynamic physical education for secondary school students. Allyn & Bacon. 2. Παπαϊωάννου, Θεοδωράκης & Γούδας (1999). Για μια καλύτερη διδασκαλία της φυσικής αγωγής. Θεσσαλονίκη: Σάλτο. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση 1. Σύγχρονες τάσεις στη Φ.Α. στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 2. Σκοποί του μαθήματος Φ.Α. στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 3. Φυσική κατάσταση για υγεία στη διάρκεια της εφηβείας 4. Αγωγή υγείας και άσκηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 5. Ανάπτυξη ικανοτήτων ζωής στη ΦΑ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 6. Συμπεριφορές υγείας των εφήβων και άθληση 7. Φυσική δραστηριότητα στη διάρκεια της εφηβείας 8. Παρακίνηση στο μάθημα φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 9. Προαγωγή της άσκησης στη διάρκεια της εφηβείας δια μέσου του μαθήματος ΦΑ 10. Διατήρηση ισότητας στο μάθημα ΦΑ στο γυμνάσιο-λύκειο 11. Αθλητική ικανότητα, παρακίνηση και ο ρόλος του μαθήματος ΦΑ 12. Εμφάνιση σώματος, συναισθήματα και συμπεριφορές των εφήβων στο μάθημα ΦΑ 13. Ο ρόλος του φύλου στη ΦΑ στη διάρκεια της εφηβείας 14. Έφηβοι μαθητές διαφορετικής καταγωγής στο μάθημα ΦΑ 15. Μέθοδοι/Στιλ διδασκαλίας στη ΦΑ στο γυμνάσιο-λύκειο 16. Διατήρηση του ελέγχου του τμήματος στη ΦΑ στο γυμνάσιο-λύκειο 17. Υπεύθυνη συμπεριφορά και αυτοέλεγχος των εφήβων 18. Προγράμματα φυσικής αγωγής για προαγωγή της υπευθυνότητας 19. Στάσεις και συμπεριφορές των εφήβων ως προς την άσκηση 20. Στάσεις στο μάθημα φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 21. Προγράμματα παρέμβασης στη ΦΑ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 22. Κλίμα παρακίνησης στο μάθημα ΦΑ στο γυμνάσιο-λύκειο |