750 - Οργάνωση προγραμμάτων αναψυχής
- Λεπτομέρειες
- Γονική Κατηγορία: ROOT
- Κατηγορία: Μεταπτυχιακό Π. Σ.
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011 00:01
Κωδικός Μαθήματος 750 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Δ: Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Κουθούρης Χαρίλαος Βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγητής Τηλ: +30 24310 47004 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες - |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο Γ' εξάμηνο |
Τύπος Μαθήματος Επιλογής |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Με προ-συνεννόηση, στο ΤΕΦΑΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στα Τρίκαλα ή με ηλεκτρονική επικοινωνία. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: Recreational Sport Management, Planning, Programming, Organising, Evaluating & Promoting Recreational Sport Programs. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Στόχος του μαθήματος είναι να καταστήσει στελέχη οργανισμών που παρέχουν υπηρεσίες αναψυχής ικανά, α)να σχεδιάζουν, β)να οργανώνουν, γ)να αξιολογούν και δ)να προωθούν με επιτυχία προγράμματα «Αθλητισμού Αναψυχής». Τα προγράμματα αθλητισμού αναψυχής, περιλαμβάνουν α)δομημένα – εκπαιδευτικά προγράμματα β)προγράμματα για ελεύθερα ασκούμενους, γ)προγράμματα πρωταθλημάτων μελών οργανισμών και δ)προγράμματα ομάδων ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα αναψυχής. Αναπτύσσονται ακόμη θέματα πρόβλεψης και αποφυγής ατυχημάτων κατά την διάρκεια των προγραμμάτων, θέματα εκπαίδευσης και επαγγελματικής συμπεριφοράς των μάνατζερ αναψυχής. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Το μάθημα γίνεται εξ' αποστάσεως. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης 1. Συμμετοχή & προετοιμασία σε κάθε μάθημα 10%. α)Αποστολή ερωτήσεων-αποριών στον καθηγητή για κάθε μάθημα ξεχωριστά - μέσω e-mail-, μία εβδομάδα πριν την έναρξη κάθε μαθήματος. β)απάντηση στις ερωτήσεις που διατυπώνονται στο τέλος κάθε μαθήματος. 2. Ερευνητική εργασία στην αγορά εργασίας. Ομαδική (δύο ατόμων) 40%. Σχεδιάστε ως ομάδα δύο ατόμων συνέντευξη με θέμα: «Σχεδιασμός, οργάνωση και προώθηση των υπηρεσιών αθλητισμού αναψυχής που παρέχει ένας αθλητικός οργανισμός». Δημιουργείστε 20 κλειστές ερωτήσεις που θα διατυπώσετε. σε δύο διαφορετικούς μάνατζερ, ενός ιδίου τύπου οργανισμού αναψυχής. Το περιεχόμενο των ερωτήσεων της συνέντευξης (αποτελεί μέρος της βαθμολογίας), καθώς και η ταυτότητα των αθλητικών οργανισμών και των μάνατζερ που θα λάβουν μέρος στην έρευνα θα γνωστοποιηθούν με e-mail, στον διδάσκοντα στο τέλος του 9ο μαθήματος . Η παράδοση της εργασίας, (2 συνεντεύξεις) θα συνοδεύεται α)με το αντίστοιχο γραπτό κείμενο των συνεντεύξεων, β)την κασέτα στην οποία θα υπάρχουν οι συνεντεύξεις που έγιναν στους δύο μάνατζερς και γ)αξιολόγηση –κριτική –σύγκριση μεταξύ των 2 οργανισμών -προτάσεις, (έκτασης 5 σελίδων), για την συνολική λειτουργία των συγκεκριμένων αθλητικών οργανισμών. Θα παραδοθεί την ημέρα των εξετάσεων. 3. Εργασία (βιβλιογραφικής ανασκόπησης) 40%. 4. Τελικές εξετάσεις 10% Κατά την διάρκεια των τελικών εξετάσεων, κάθε ομάδα,- ως παρουσίαση διάρκειας 10 λεπτών -, θα παρουσιάσει τα πλέον σημαντικά σημεία που ανέδειξαν οι συνεντεύξεις. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Richard F. Mull et all (1997). Recreation Sport Management, Third Edition, Human Kinetics, Champaign, USA. 2. Edginton R. C. Hudson D. S., Edginton R. S. (1998). Leisure Programming Concepts, Trends and Professional Practice. . Brown and Benchmark Publishing. ISBN 0-697-12199-2. 3. Corbin et al (2003). Άσκηση Ευρωστία Υγεία. Επιστημονική επιμέλεια: Β. Κλεισούρας. Ιατρικές εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης, Αθήνα. 4. Richard L. Daft (1997). Management. Dryden Press, Orlando, USA. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση 1. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής στο σχολικό / πανεπιστημιακό περιβάλλον. 2. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής στο εργασιακό περιβάλλον. 3. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε φυσικό περιβάλλον (δασικά πάρκα, εθνικοί δρυμοί κλπ) 4. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε αστικό περιβάλλον. 5. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής στο κέντρο μητροπόλεων (Παρίσι, Λονδίνο, Λ, Άντζελες. Τόκιο) 6. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε παιδότοπους. 7. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε παιδικές κατασκηνώσεις. 8. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε Θεματικά πάρκα 9. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε ξενοδοχειακές μονάδες 10. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε κρουαζιερόπλοια 11. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε εγκαταστάσεις ιαματικών πηγών 12. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής, ως επί μέρους δραστηριότητες, μεγάλων πολιτιστικών γεγονότων 13. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε τρίτες χώρες (Αφρική, Ασία) 14. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε άτομα με ειδικές ανάγκες 15. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε άτομα με παραπτωματική συμπεριφορά 16. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε φυλακές 17. Προγράμματα Αθλητισμού αναψυχής σε εθελοντικούς συλλόγους. 18. Επίδραση της τεχνολογικής ανάπτυξης στο περιεχόμενο του Αθλητισμού αναψυχής. 19. Η οικονομική διάσταση των προγραμμάτων Αθλητισμού αναψυχής στον πλανήτη ή στην Ελλάδα. 20. Επιχειρηματικότητα στην αγορά των προγραμμάτων Αθλητισμού αναψυχής. Σημείωση: Όλες οι παραπάνω εργασίες, θα πραγματεύονται: |