804 - Κίνηση και Επεξεργασία μαθησιακές προσαρμογές
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011 19:21
Κωδικός Μαθήματος 804 |
Κατηγορία Μαθήματος Κορμού |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τηλ: +30 25310 39679 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες - |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περίγραμμα Εισηγήσεων Outline804.pdf Τελευταία ενημέρωση 19/10/2013 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο: Α' εξάμηνο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής Εντατική Φοίτηση |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: motor learning, controlling movement, reaction time, attention, memory, information processing, individual differences, augmented feedback, modeling, anticipation, motor skill, scheduling practice. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Σκοπός τους μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων και εμπειριών από τους φοιτητές σχετικά με την εφαρμογή της επιστήμης, στην πρακτική πλευρά της ανάπτυξης των κινητικών δεξιοτήτων. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να παρουσιάσουν γνώση και κριτική ικανότητα σε βασικές έννοιες της κινητικής μάθησης και του κινητικού ελέγχου, όπως: μεθόδους διδασκαλίας που θα βοηθήσουν τους αθλητές ή άλλους ασκούμενους να βελτιώσουν την απόδοση τους, να αναπτύξουν δεξιότητες με την εξάσκηση, να βοηθήσουν στην προσαρμογή του σε πραγματικές συνθήκες απόδοσης και να καταλάβουν τα αντιληπτικά και κινητικά μοντέλα της ανθρώπινης απόδοσης. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Εισηγήσεις και συζήτηση. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης - Ομαδικές εργασίες (40%). - Συμμετοχή στο μάθημα (10%). - Ατομική περιπτωσιολογική μελέτη (50%). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Motor Control and Learning 5th Ed. Richard Schmidt, Tim Lee (2011) Human Kinetics IL. |