804 - Κίνηση και Επεξεργασία μαθησιακές προσαρμογές

Pin It
Κωδικός Μαθήματος
804
Κατηγορία Μαθήματος
Κορμού
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία
Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τηλ: +30 25310 39679
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
-
Περίγραμμα Εισηγήσεων
Outline804.pdf Τελευταία ενημέρωση 19/10/2013
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 10
Εξάμηνο: Α' εξάμηνο
Τρόπος Διεξαγωγής
Εντατική Φοίτηση
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: motor learning, controlling movement, reaction time, attention, memory, information processing, individual differences, augmented feedback, modeling, anticipation, motor skill, scheduling practice.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Σκοπός τους μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων και εμπειριών από τους φοιτητές σχετικά με την εφαρμογή της επιστήμης, στην πρακτική πλευρά της ανάπτυξης των κινητικών δεξιοτήτων. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να παρουσιάσουν γνώση και κριτική ικανότητα σε βασικές έννοιες της κινητικής μάθησης και του κινητικού ελέγχου, όπως: μεθόδους διδασκαλίας που θα βοηθήσουν τους αθλητές ή άλλους ασκούμενους να βελτιώσουν την απόδοση τους, να αναπτύξουν δεξιότητες με την εξάσκηση, να βοηθήσουν στην προσαρμογή του σε πραγματικές συνθήκες απόδοσης και να καταλάβουν τα αντιληπτικά και κινητικά μοντέλα της ανθρώπινης απόδοσης.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Διάλεξη   Εισηγητής   Θέμα
1η Μιχαλοπούλου Μ. Χαρακτηριστικά και αξιολόγηση δεξιοτήτων.
2η Μιχαλοπούλου Μ. Ο ασκούμενος και μαθησιακές προσαρμογές.
3η Μιχαλοπούλου Μ. Αξιολόγηση της Κινητικής Μάθησης.
4η Μιχαλοπούλου Μ. Μεθόδευση πληροφοριών στην κινητική συμπεριφορά.
5η Μιχαλοπούλου Μ. Κινητικός έλεγχος.
6η Μιχαλοπούλου Μ. Κινητικό πρόγραμμα & θεωρίες Κινητικής Μάθησης.
7η Μιχαλοπούλου Μ. Οργάνωση της εξάσκησης.
8η Μιχαλοπούλου Μ. Σχεδιασμός και εφαρμογή εξάσκησης.
9η Μιχαλοπούλου Μ. Ανατροφοδότηση.
10η Μιχαλοπούλου Μ. Ανάλυση μαθησιακών προσαρμογών.
11η Μιχαλοπούλου Μ. Διευκόλυνση της μαθησιακής εμπειρίας Ι.
12η Μιχαλοπούλου Μ. Διευκόλυνση της μαθησιακής εμπειρίας ΙΙ.
13η Μιχαλοπούλου Μ. Ανασκόπηση μαθήματος.
    Τελική αξιολόγηση

Τρόπος Διδασκαλίας
Εισηγήσεις και συζήτηση.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
- Ομαδικές εργασίες (40%).
- Συμμετοχή στο μάθημα (10%).
- Ατομική περιπτωσιολογική μελέτη (50%).

Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία

1. Motor Control and Learning 5th Ed. Richard Schmidt, Tim Lee (2011) Human Kinetics IL.
2. Motor Learning and Performance (2009) 4th Ed. Richard Schmidt, Craig Wrisberg, Επιμέλεια Μιχαλοπούλου Μ. Εκδόσεις Αθλότυπο Αθήνα.
3. Magill, R A. (1998). Motor Learning Concepts and Applications (5th ed). Boston: McGraw-Hill.
4. Christina R.W. & Corcos, M.D. (1993). Προπονητής & Μάθηση – Απόδοση. Θεσσαλονίκη: Σάλτο.
5. Rose, D.J. (1998) Motor Learning and Motor Control . University Studio Press: Θεσ/νίκη.