805 - Αρχές μεγιστοποίησης απόδοσης και επίδοσης
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011 20:05
Κωδικός Μαθήματος 805 |
Κατηγορία Μαθήματος Κορμού |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Καμπάς Αντώνης Βαθμίδα: Αναπληρωτής Καθηγητής Τηλ: +30 25310 39643 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Φατούρος Ι., Παπαδημητρίου Κ. & Χατζηνικολάου, Θ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περίγραμμα Εισηγήσεων Outline805.pdf Τελευταία ενημέρωση 19/10/2013 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο: Α' εξάμηνο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής 13 τρίωρες διαλέξεις |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: training, athletic technique training, coordination abilities, physical performance, training intensity, training volume, periodization, program design, aerobic training, strength and power training. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Να εισάγει το φοιτητή στη θεωρία και την πρακτική της προπονητικής με έμφαση στη μεγιστοποίηση της απόδοσης και της επίδοσης και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για επιστημονικό προβληματισμό και έρευνα με βάση τις σύγχρονες τάσεις. Συγκεκριμένα παρουσιάζονται τα πλέον σύγχρονα δεδομένα που αφορούν: 1) στις επιδράσεις της προπόνησης στα διάφορα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού καθώς και 2) τις μεθόδους προπόνησης για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Τέλος οι φοιτητές/τριες θα έρθουν σε επαφή με τις τελευταίες μεθοδολογίες αξιολόγησης της αθλητικής απόδοσης. στο εργαστήριο και το πεδίο. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Εισηγήσεις, εργαστήρια και συζήτηση. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης - Τεστ Ι (20%) - Τεστ ΙΙ (20%) - Ατομική εργασία (10%) - Τελική εξέταση (50%) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Armstrong, N., & Van Mechelen W.(2009). Paediatric Exercise Science. Oxford University Press 2. Baechle, T.R. & Earle. R.W. (2000). Βασικές αρχές προπόνησης δύναμης. Μετάφραση. Αθήνα: Πασχαλίδης. 3. Martin, D. Carl, K., Lehnertz K. (1993). Εγχειρίδιο Προπονητικής. Μετάφραση. Κομοτηνή: Αλφάβητο. 4. Bompa, T.O. & Haff G.G. (2009). Periodization: Theory and Methodology of Training. Champaign, IL: Human Kinetics 5. Kandel, E., R., Schwarz, J., H., Jessell, T., M. (1995). Essentials of Neural Science and Behavior. WL: McGraw-Hill. 6. Rowland, T., W. (2005). Children's Exercise Physiology. Urbana-Champaign: Human Kinetics. |