751 - Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011 00:03
Κωδικός Μαθήματος 751 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Δ: Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Τζέτζης Γιώργος Βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγητής Τηλ: +30 2310 992196 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Λάϊος Α. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο Γ' εξάμηνο |
Τύπος Μαθήματος Επιλογής |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: sport marketing, sport sponsorship, public relations, marketing plan. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Με τo τέλος των μαθημάτων, των σεμιναρίων και των εργασιών, οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να: 1. κατανοήσουν τη χρησιμότητα και τη λειτουργία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων στον αθλητισμό, 2. γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της αθλητικής αγοράς καθώς και των καταναλωτών των σπορ, 3. τη χρησιμότητα και τα στάδια του πλάνου μάρκετινγκ, 4. τον ρόλο των δημοσίων σχέσεων, 5. τον τρόπο συντονισμού και ελέγχου του μάρκετινγκ mix. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Διαλέξεις – Εργαστήρια |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης 1. Με ένα ενδιάμεσο τεστ (mid-term) γραπτών εξετάσεων (30% του βαθμού). 2. Με ένα τελικό τεστ γραπτών εξετάσεων (30% του βαθμού) 3. Με την παράδοση γραπτής εργασίας πλάνου μάρκετινγκ (40% του βαθμού) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία Παρουσιάζεται αναλυτικά στα περιγράμματα των εισηγήσεων. 1. Mullin, B. J., Hardy, S., & Sutton, W. A. (2000). Sport Marketing. Champaign IL: Human Kinetics |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση Επιλέξτε ένα αθλητικό οργανισμό, (π.χ. ομοσπονδία, σωματείο, γυμναστήριο, αθλητικό πρόγραμμα, αθλητικό γραφείο δήμου, εταιρία, παραγωγής αθλητικών προϊόντων κλπ) και σχεδιάστε ένα πλάνο μάρκετινγκ. Θα πρέπει να καθορίσετε: 1) τον σκοπό, τη φιλοσοφία, την αποστολή του οργανισμού, καθώς και ανάλυση SWOT (δυνατά σημεία, αδύνατα σημεία και απειλές) του οργανισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 2) να περιγράψετε τα χαρακτηριστικά των πελατών – καταναλωτών σας βάση: α) των δημογραφικών τους στοιχείων (φύλο, ηλικία, επίπεδο μόρφωσης, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση κλπ), β) των ψυχογραφικών στοιχείων (χαρακτηριστικά του lifestyle, συνήθειες, προσωπικά ενδιαφέροντα και χαρακτήρας που σχετίζονται με τα σπορ, γνώμες και συμπεριφορές), γ) του τύπου και της συχνότητας χρήσης της υπηρεσίας ή του προϊόντος, δ) τον τρόπο κατανάλωσης (π.χ. μόνος, με φίλους, με οικογένεια κλπ), ε) τα αναμενόμενα κέρδη από την κατανάλωση (τα κίνητρά του για την κατανάλωση π.χ. χάσιμο βάρους, διασκέδαση κλπ), στ) Τα αναμενόμενα οφέλη από την κατανάλωση. 3) να ομαδοποιήσετε τα κοινά χαρακτηριστικά των πελατών σας βάση των παραπάνω. 4) Να περιγράψετε το προϊόν, υπηρεσία σας και πως αυτό ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών σας. Τι πιθανά περιμένουν οι πελάτες σας από αυτό; 5) Να περιγράψετε την πολιτική κοστολόγησής σας. 6) Να περιγράψετε τους τρόπους προώθησης του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος αναφερόμενοι στη: α) διαφήμιση, β) δημοσιότητα, γ) προσωπικές πωλήσεις, δ) προώθηση πωλήσεων. 7) Να περιγράψετε τους τρόπους διανομής – διάθεσης του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος (εφόσον υπάρχουν). 8) Να περιγράψετε τους τρόπους ανεύρεσης χορηγών του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος και να ετοιμάσετε ένα χορηγικό πρόγραμμα περιγράφοντας α) το προφίλ του οργανισμού σας, β) τα δυνατά σας σημεία, γ) τις παροχές σας (τρόποι προώθησης των χορηγών από τον οργανισμό σας και δ) τις απαιτήσεις σας. 9) Να περιγράψετε τους τρόπους δημοσίων σχέσεων με σκοπό την προώθηση του προϊόντος, υπηρεσίας, ή προγράμματος. 10) Να περιγράψετε τον τρόπο αξιολόγησης του πλάνου μάρκετινγκ. |