Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
1. Martin D., Carl K., Lehnertz K. (2000). Εγχειρίδιο Προπονητικής – Η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Επιστημονική επιμέλεια: Ταξιλδάρης Κ., Γούργουλης Β. Μετάφραση: Γούργουλης Β. Κεφ. 2.1. Προπόνηση τεχνικής - χαρακτηριστικά έννοιες (Σελ. 43 - 60) Κεφ. 6.2.1. Ιδιαιτερότητες κατά την ανάπτυξη των παιδιών και των εφήβων (Σελ. 346 - 351) Κεφ. 6.5.1. Ιδιαιτερότητες κατά την προπόνηση τεχνικής (Σελ. 369 - 371) Κεφ. 6.5.4. Ιδιαιτερότητες κατά την προπόνηση αντοχής (Σελ. 373 - 374) Κεφ. 6.5.3. Ιδιαιτερότητες κατά την προπόνηση ταχύτητας (Σελ. 372 - 373) Κεφ. 6.5.5. Ιδιαιτερότητες κατά την προπόνηση ευκινησίας (Σελ. 374 - 375) Κεφ. 6.5.2. Ιδιαιτερότητες κατά την προπόνηση δύναμης (Σελ. 371 - 372) Κεφ. 6.3. Η γενική βασική εκπαίδευση ως εισαγωγική βαθμίδα της προπόνησης των νεαρών αθλητών (Σελ. 352 - 355) Κεφ. 6.4. Δομή, οργάνωση και διαμόρφωση της προπόνησης των νεαρών αθλητών από μεθοδική σκοπιά και από πλευράς περιεχομένων (Σελ. 356 - 368) Κεφ. 5.3. Σχεδιασμός της προπόνησης (Σελ. 305 - 318).
2. Martin D. (1994). Προπόνηση στην παιδική και εφηβική ηλικία. Επιστημονική επιμέλεια: Κέλλης Σ. Μετάφραση: Γούργουλης Β. Κεφ. 2. Σχέση μεταξύ βιολογικής ανάπτυξης και ικανότητας απόδοσης στον αθλητισμό (Σελ. 15 - 36) Κεφ. 2.3.1. Ικανότητα αντοχής (Σελ. 43 - 65) Κεφ. 2.3.1. Μορφές εμφάνισης της ταχύτητας (Σελ. 80 - 84) Κεφ. 2.3.4. Ευκαμψία (Σελ. 85 - 87) Κεφ. 2.3.2. Ικανότητα δύναμης (Σελ. 68 - 80) Κεφ. 3. Δόμηση και σχεδιασμός της προπόνησης στην παιδική και εφηβική ηλικία (Σελ. 115 - 143) Κεφ. 4. Περιοδικότητα της προπόνησης στην παιδική και εφηβική ηλικία (Σελ. 145 - 149).
3. Zintl F. (1993). Προπόνηση αντοχής. Επιστημονική επιμέλεια: Κέλλης Σ., Γούργουλης Β. Μετάφραση: Γούργουλης Β. Κεφ. 8. Προπόνηση αντοχής στην παιδική και νεανική ηλικία (Σελ. 207 - 221).
4. Grosser M. (1994). Προπόνηση ταχύτητας. Επιστημονική επιμέλεια: Κέλλης Σ. Μετάφραση: Γούργουλης Β. Ταχύτητα στην παιδική και εφηβική ηλικία (Σελ. 27 - 31).
5. Fleck S., Kraemer W. (2000). Προπόνηση δύναμης - Σχεδιασμός προγραμμάτων. Επιστημονική επιμέλεια: Κέλλης Σ. Γούργουλης Β. Μετάφραση: Γούργουλης Β. - Αρσενίου Π. Κεφ. 10. Παιδιά και προπόνηση δύναμης (Σελ. 256 - 274).
6. Knebel K-P. (1993). Κοιλιακοί - Ραχιαίοι - Λειτουργική Γυμναστική. Επιστημονική επιμέλεια: Νάτσης Κ., Τερζίδης Ι., Γούργουλης Β. Μετάφραση: Γούργουλης Β. Λειτουργικές ομάδες (Σελ. 79 - 85) Δύναμη και προπόνηση δύναμης (Σελ. 102 - 111).
7. Πυλιανίδης Θ. (2002). Σημειώσεις - Θεωρία των αθλητικών ταλέντων - Ανίχνευση - Επιλογή και αξιοποίησή τους. Κομοτηνή.
8. Καμπάς Α., Ταξιλδάρης Κ. (2000). Ανάπτυξη και προπόνηση των συναρμοστικών ικανοτήτων. In: Σημειώσεις – Αρχές προπόνησης & προπονητική ομαδικών και ατομικών αθλημάτων, επιμέλεια: Ταξιλδάρης Κ., Κομοτηνή. (Σελ. 1 - 20).
9. Burton A. W. & Miller D.E. (1998). Movement skill assessment. Champaign : Human Kinetics (chapter 1 - 2).
10. Tudor O. Bompa (1999). PERIODIZATION Theory and Methodology of Training, Human Kinetics, USA, chapters 6,7, 9 (pages 146 – 191 and 253 – 268). |