Ν722 - Μουσική και ρυθμός στην φυσική αγωγή
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011 23:24
Κωδικός Μαθήματος Ν722 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Β: Παιδαγωγική και δημιουργική μάθηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Πολλάτου Ελιζάνα Βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγήτρια Τηλ: +30 24310 47068 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Ζαχοπούλου Ε., Σερμπέζης Β. & Αλμπανίδης Ε. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περίγραμμα Εισηγήσεων | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής | Βαθμολογία Grades722.pdf |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο: Β' εξάμηνο | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής - |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: Rhythm, music, rhythmic ability, synchronization, rhythm elements, tempo, music and movement education, time precision, temporal control, synchronous music, asynchronous music. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές: 1. Να κατανοήσουν την έννοια του ρυθμού και τους μηχανισμούς αντίληψης και παραγωγής ρυθμικής κίνησης. 2. Να ενημερωθούν για τον ρόλο και την χρήση της μουσικής στις φυσικές δραστηριότητες. 3. Να γνωρίσουν τα παράλληλα στοιχεία κίνησης και μουσικής. 4. Να αποκτήσουν την ικανότητα για οργάνωση προγραμμάτων μουσικοκινητικής αγωγής Να ενημερωθούν για τις έρευνες σ’ αυτούς τους τομείς |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Εισηγήσεις, Πρακτικές εφαρμογές, Εργαστήρια. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: 1. Εργασία βιβλιογραφικής ανασκόπησης. 2. Παρουσίαση προγράμματος διδασκαλίας μουσικοκινητικής αγωγής. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Pica, R. (2000). Experiences in movement with music, Activities and Theory. Albany : Delmar Publications 2. Bachmann, M. (1991). Dalcroze today – An education through and into music. New York : Oxford University Press. 3. Saliba, K. (1991). Accent on Orff – An introductory approach. NJ : Prentice – Hall. 4. Raschke, W. (1985). Aulos and Athlete: The function of the flute player in Greek Athletics. Arete II (2), 177-200. 5. Mosston, M. & Ashworth, S. (1997). Η διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής (μεταφρ. Κ. Μουντάκης). Θεσ/νίκη : Salto. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση - |