Κωδικός Μαθήματος Ν726 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Β: Παιδαγωγική και δημιουργική μάθηση |
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Διγγελίδης Νικόλαος Βαθμίδα: Αναπληρωτής Καθηγητής Τηλ: +30 24310-47052 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Τζέτζης Γ. |
Περίγραμμα Εισηγήσεων OutlineN726.pdf
|
Εξάμηνο Γ' εξάμηνο |
Τύπος Μαθήματος Επιλογής |
Τρόπος Διεξαγωγής Διαλέξεις σύγχρονες, ασύγχρονες και δια ζώσης |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
Λέξεις κλειδιά: Παρουσιάζονται αναλυτικά στα περιγράμματα των μαθημάτων. |
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Με τo τέλος των μαθημάτων, των σεμιναρίων και των εργασιών, οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να:
- Θα κατανοήσουν τη δομή και τις παραμέτρους της αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
- Θα είναι σε θέση να οργανώσουν και να πραγματοποιήσουν μικρής έκτασης αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
- Θα κατέχουν γνώσεις σε θέματα μεθόδων αξιολόγησης του έργου του διδάσκοντα.
- Θα γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά ενός καλού τεστ που αξιολογεί γνώσεις, ικανότητες, στάσεις, αντιλήψεις, και φυσική δραστηριότητα.
|
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Ημερομηνία |
Εισηγητής |
Θέμα |
- |
Διγγελίδης Ν. |
Εισαγωγή στην αξιολόγηση στο σχολικό περιβάλλον |
- |
Διγγελίδης Ν. |
Σχεδιάζοντας μια διαδικασία αξιολόγησης |
- |
Διγγελίδης Ν. |
Μοντέλα αξιολόγησης και αξιολόγηση σε σχέση με τους μαθησιακούς στόχους |
- |
Διγγελίδης Ν. |
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων |
- |
Διγγελίδης Ν. |
Το μοντέλο CIPP: Αξιολόγηση Δεδομένων & Διαδικασιών |
- |
Διγγελίδης Ν. |
Η αξιολόγηση της οικονομικής αποτελεσματικότητας εκπαιδευτικών προγραμμάτων |
- |
Τζέτζης Γ. |
Μετρήσεις και αξιολόγηση. Σύγχρονες τάσεις της έρευνας |
- |
Τζέτζης Γ. |
Χαρακτηριστικά ενός καλού τεστ |
- |
Τζέτζης Γ. |
Αξιολόγηση και βαθμολόγηση στη φυσική αγωγή |
- |
Τζέτζης Γ. |
Οι στόχοι και σκοποί της φυσικής αγωγής (NASPE) |
- |
Τζέτζης Γ. |
Η συστηματική παρατήρηση |
- |
Τζέτζης Γ. |
Οι μέθοδοι αξιολόγησης της συστηματικής παρατήρησης |
- |
- |
Τελικές Εξετάσεις |
|
Τρόπος Διδασκαλίας Το μάθημα γίνεται με διαλέξεις δια ζώσης, με εξ’ αποστάσεως διαλέξεις και με υπερεντατικά σεμινάρια.
Γενικές οδηγίες για τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος To μάθημα αυτό διεξάγεται με εντατικά τριήμερα και εξ’ αποστάσεως. Η επικοινωνία με τους διδάσκοντες θα γίνεται μέσω iail. Θα αξιολογηθείτε με μία ποικιλία μεθόδων.
- Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίσετε την μελέτη σας σε κανονικά χρονικά διαστήματα. Καθώς δεν υπάρχουν εβδομαδιαίες συναντήσεις- διαλέξεις, είναι πολύ εύκολο να βγείτε από το πρόγραμμά σας.
- Πριν αρχίσετε τη μελέτη διαβάστε πολύ προσεκτικά τους μαθησιακούς στόχους των διαλέξεων. Αυτοί περιγράφουν με ακρίβεια τι θα πρέπει να έχετε αποκομίσει με την μελέτη του σχετικού υλικού. Στη συνέχεια επισκοπήστε σύντομα το υλικό προσπαθώντας να αποκομίσετε μία συνολική εικόνα για τα περιεχόμενα καθώς και για να εντοπίσετε τα πιο σχετικά με τους μαθησιακούς στόχους σημεία. Στη συνέχεια περάστε στην κυρίως μελέτη ακολουθώντας τις σημειώσεις που συνοδεύουν τις διαφάνειες, και, τέλος, εξετάστε αν μπορείτε να ανταποκριθείτε στους μαθησιακούς στόχους. Αν όχι θα πρέπει να επαναλάβετε την κυρίως μελέτη.
Απορίες- επικοινωνία Μπορείτε να απευθύνετε απορίες στους διδάσκοντες μέσω του e-mail του ΕΣΤΙΑ. Οι απαντήσεις θα κοινοποιούνται σε όλους τους υπόλοιπους φοιτητές οι οποίοι έχουν το μάθημα για να προλάβουμε την επανάληψη ερωτήσεων. Για τον ίδιο σκοπό θα δημιουργηθεί και μία σχετική συζήτηση στο ΕΣΤΙΑ ώστε όλοι να μπορούν να διαβάσουν τις απαντήσεις. Αν δεν θέλετε να κοινοποιηθεί η απάντηση σε ένα e-mail σας επισημάνετέ το στο μήνυμά σας.
|
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
- Μία (1) ομαδική εργασία (25%)
- Μία (1) ατομική εργασία (25%)
- Ερωτήσεις (50%)
|
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία Παρουσιάζεται αναλυτικά στα περιγράμματα των μαθημάτων. |
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση - |