Η ατομική ανάπτυξη διακρίνεται από τους παρακάτω στόχους:
Στόχος 10: Kριτική κατανόηση των αρχών ηθικής όπως ορίζονται από την κοινωνική διάρθρωση
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
Παράδειγμα Α: αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα σημεία διαφοροποίησης μεταξύ των συστημάτων ηθικής.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) κατανοούν τις βασικές διαφορές και τα σημεία εκκίνησης των συστημάτων ηθικής
β) συσχετίζουν τα συστήματα ηθικής με τα κοινωνικά φαινόμενα.
Παράδειγμα Β: κατανοούν τις αρχές και κανόνες της επαγγελματικής δράσης.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) αναγνωρίζουν τα στοιχεία ηθικής στους κανόνες επαγγελματικής δράσης όπως και τις νομικές συνέπειες τους
β) αναπτύξουν προσωπικό στιλ αποτελεσματικής επικοινωνίας.
Στόχος 11: Κατανόηση και εκτίμηση της ποικιλομορφίας και του πλουραλισμού
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
Παράδειγμα Α: αναγνωρίζουν το διαχωρισμό μεταξύ και διαφορετικών απόψεων σε θέματα όπως η θρησκεία, η σεξουαλική ταυτότητα, το φύλο η εθνικότητα και οι πολιτικές απόψεις.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) αναγνωρίζουν και χαρακτηρίζουν τις βασικές θρησκείες του κόσμου
β) αναγνωρίζουν τα σημεία διαφοροποίησης που αφορούν την εθνικότητα, το φύλο και τη σεξουαλική ταυτότητα.
Παράδειγμα Β: αναγνωρίζουν και να δείχνουν ευαισθησία προς άλλες κουλτούρες όσον αφορά τη γεωγραφική θέση, την παράδοση, την τέχνη, τη μουσική, τη φιλοσοφία, τις πολιτικές απόψεις και την ιστορία.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) εντοπίζουν και να συμμετέχουν σε ποικίλες πολιτισμικές εμπειρίες
β) αντιλαμβάνονται τις κυρίαρχες διαφορές πολιτισμικής προέλευσης
Παράδειγμα Γ: συγκεντρώνουν πληροφορίες και να αναπτύξουν προσωπική άποψη για τη θρησκεία, τη σεξουαλική ταυτότητα, πολιτικά θέματα και ταξικά θέματα.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) διαμορφώσουν και να υποστηρίζουν τις απόψεις που βασίζονται σε στοιχεία και επιχειρήματα για την ποικιλομορφία και τον πλουραλισμό
β) αναγνωρίζουν τις επιπτώσεις της ανοχής και της απόρριψης.
Στόχος 12: Αναγνώριση της αναγκαιότητας για απόκτηση της ικανότητας συμμετοχής δια βίου σε δραστηριότητες μάθησης και ανάπτυξης
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
Παράδειγμα Α: παραμένουν ενήμεροι των θεωρητικών και πρακτικών στοιχείων που απαιτούνται για επιτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητα.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) παρακολουθούν προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης
β) παρακολουθούν την εξειδικευμένη βιβλιογραφία με τις πρόσφατες εξελίξεις.
Παράδειγμα Β: συμμετέχουν σε διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης και ατομικής βελτίωσης.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αναγνωρίζουν τις ατομικές αδυναμίες και τα χαρίσματα
β) ορίζουν βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για την επαγγελματική ανάπτυξη.
Στόχος 13: Απόκτηση βασικής γνώσης και άποψης σχετικής με τις τεχνολογικές και επιχειρηματικές διαδικασίες που απαιτούνται για τη δημιουργία νέων προϊόντων από τη φάση σύλληψης μέχρι την εμπορευματοποίηση τους
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
Παράδειγμα Α: κατανοούν τα βασικά στοιχεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου για νέες δραστηριότητες.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αναγνωρίζουν και να καθορίζουν τα στοιχεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας νέας δραστηριότητας
β) κατανοούν το στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης.
Παράδειγμα Β: γνωρίζουν τις βασικές αρχές μάρκετινγκ και να καθορίζουν τη ζήτηση αγοράς σε σχέση με το νέο προϊόν.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται τις τεχνικές προώθησης ενός προϊόντος
β) διαχειρίζονται τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία για τη διάδοση του προϊόντος
Η επαγγελματική ωριμότητα & επικοινωνία διακρίνεται από τους παρακάτω στόχους:
Στόχος 6: Επαγγελματισμός: η ικανότητα επίτευξης υψηλού επιπέδου επαγγελματισμού κατά την εργασία
Όταν οι φοιτητές βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει να είναι ικανοί να:
Παράδειγμα Α: υλοποιούν αξιόπιστες δεσμεύσεις.
α) με αποτελεσματική ανάπτυξη της αναλυτικής ικανότητας και της ικανότητας προγραμματικού σχεδιασμού.
β) με τη δεξιότητα διαχείρισης του διαθέσιμου χρόνου.
Παράδειγμα Β: επιτυγχάνουν στην ποιοτική και ολοκληρωμένη εργασιακή απόδοση.
α) με την ενσωμάτωση πληροφοριών ανατροφοδότησης από το εξωτερικό περιβάλλον.
β) με την εφαρμογή αυτο-αξιολόγησης με στόχο την βελτίωση της απόδοσης.
Στόχος 7: Ηγετική ικανότητα: η υιοθέτηση ηγετικού ρόλου
Οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν την ικανότητα να:Παράδειγμα Α: διατηρούν τη στάση τους κάτω από δυσχερείς και άλλες συνθήκες.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) να αναγνωρίζούν και να επικοινωνούν μεγάλο εύρος των κοινών στόχων.
β) να διατηρούν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τους κοινούς στόχους.
Παράδειγμα Β: αποδέχονται την εποικοδομητική κριτική.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) αναγνωρίζουν τα θετικά και τα αρνητικά σημεία μιας προσέγγισης
β) παρέχουν απαντήσεις σε ερωτήσεις και αντίθετες προσεγγίσεις.
Παράδειγμα Γ: αναπτύσσουν δραστηριότητες ομαδικότητας.
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:
α) ενθαρρύνουν τις αποκεντρωτικές μεθόδους λύσης των προβλημάτων
β) ενθαρρύνουν τις διαπροσωπικές σχέσεις μέσα από ομαδικές δραστηριότητες.
Στόχος 8: Η ικανότητα να λειτουργεί μέσα σε ομάδα
Όταν οι φοιτητές συμμετέχουν σε ομαδικές ενέργειες θα πρέπει να:
Παράδειγμα Α: επιδεικνύουν ατομική υπευθυνότητα σε σχέση με την ποιότητα της ομαδικής εργασίας.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) παρέχουν ισορροπημένη και εποικοδομητική κριτική στον καθορισμό των προβλημάτων και στην αξιολόγηση των λύσεων
β) αναλαμβάνουν τις ευθύνες για το αποτέλεσμα συλλογικής εργασίας.
Παράδειγμα Β: προαγάγουν την εμπιστοσύνη και την ικανότητα επίλυσης των προβλημάτων.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) δρουν συνεργατικά επιτιμώντας τα ατομικά επιτεύγματα
β) αναλύουν τις διαφωνίες και προτείνουν λύσεις.
Παράδειγμα Γ: αναγνωρίζουν τη θετική συνεισφορά των διαφορετικών και διαθεματικών απόψεων στην επίλυση προβλημάτων.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα συμπεράσματα που σχετίζονται με διαφορετικές απόψεις στην επίλυση των προβλημάτων
β) υιοθετούν ηγετικούς ρόλους προτείνοντας αναπτύσσοντας και υποστηρίζοντας εναλλακτικούς ορισμούς και προσεγγίσεις επίλυσης προβλημάτων.
Στόχος 9: Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
Παράδειγμα Α: αναπτύσσουν ιδέες προς παρουσίαση.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) καθορίζουν τον σκοπό της παρουσίασης
β) αναλύουν και ενσωματώνουν τα κίνητρα του ακροατηρίου.
Παράδειγμα Β: επιλέγουν τις αποτελεσματικότερες μεθόδους επικοινωνίας.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) κατέχουν εναλλακτικές μεθόδους επικοινωνίας με τη χρήση πολυμέσων
β) αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφόρων τύπων επικοινωνίας κάτω από διαφορετικές συνθήκες.
Παράδειγμα Γ: εξασκηθούν στο γραπτό και προφορικό λόγο αλλά και στην παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.
Οι φοιτητές θα πρέπει να:
α) παρακολουθούν ενεργά τις παρουσιάσεις
β) πραγματοποιούν παρουσιάσεις κατάλληλες προς το ακροατήριο και το αντικείμενο.