Προσωπική Σελίδα του Νικόλαου Βερναδάκη

Pin It
Βερναδάκης Νικόλαος Ονοματεπώνυμο: Νικόλαος Βερναδάκης
Ιδιότητα: ΔΕΠ Καθηγητής
Γνωστικό αντικείμενο: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Φυσική Αγωγή
Τομέας: Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 39737
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα: http://duth.academia.edu/NikolaosVernadakis
Γραφείο: Β1-12
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Τρ: 13.00-14.30, Τε: 13.00-14.30

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
Ν119 Νέες Τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή (Τρ: 09:55-11:25, 11:35-13:05, 15:10-16:40, Τε: 11:35-13:05, 15:10-16:40)

Εαρινό εξάμηνο:
Ν334 Νέες Τεχνολογίες στην Υγεία (Τρ: 09:55-11:25, 11:35-13:05)
Ν327 Ενσωμάτωση της Τεχνολογίας στην Κινητική Έκφραση (Τε: 11:35-13:05, 15:10-16:40)
Ν086 Τεχνολογίες Διαδικτύου και Πολυμέσων (Τε: 08:15-09:45)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Αγωγή Υγείας
  • Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
  • Διδακτική αξιοποίηση του Διαδικτύου
  • Αλληλεπιδραστικά περιβάλλοντα μάθησης
  • Η μάθηση στην Ανοιχτή εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΑεξΑΕ)

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 1993: Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πτυχίο στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό.
  • 1999: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (Master of Philosophy, M.sc.) του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Τίτλος Μεταπτυχιακής Διατριβής: Αξιολόγηση της Αποτελεσματικότητας του Η/Υ στην Εκμάθηση των Κινητικών Δεξιοτήτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • 2003: Διδακτορικό Δίπλωμα (Doctor of Philosophy, Ph.D.) του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών των συνεργαζομένων Τμημάτων, Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Α.Π.Θ., Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Δ.Π.Θ., Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών, Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Τίτλος Διδακτορικής Διατριβής: Αξιολόγηση της Αποτελεσματικότητας της Χρήσης του Η/Υ στη Μάθηση των Κινητικών Δεξιοτήτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Επιστημονική εμπειρία:
Συμμετοχή ως προσκεκλημένος ομιλητής – εισηγητής 

  • Συμμετοχή ως εισηγητής στη «2η Επιστημονική Διημερίδα» η οποία διοργανώθηκε από την Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος, στην Θεσσαλονίκη από τις 20/10/2001 έως τις 21/10/2001. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Εκπαιδευτικό Site του 2004».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο «5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού» το οποίο διοργάνωσε η Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος, στην Θεσσαλονίκη (αίθουσα τελετών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου) από τις 05/04/2002 έως τις 07/04/2002. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Εκπαιδευτικό υλικό για την Ολυμπιακή Παιδεία (χρήση και αξιοποίηση)».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο «10ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού» το οποίο διοργάνωσε το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στην Κομοτηνή, (αίθουσα εμπορικού & βιομηχανικού επιμελητηρίου) από τις 17/05/2002 έως τις 19/05/2002. Το θέμα της εισήγησης ήταν «ΑΘΗΝΑ 2004 και Τεχνολογία στην Υπηρεσία της Εκπαίδευσης».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο «Σεμινάριο επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού» το οποίο διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, στην Αθήνα από τις 03/09/2002 έως τις 07/09/2002. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Το εκπαιδευτικό Site της ΑΘΗΝΑ 2004».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο «Σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Ολυμπιακής Παιδείας» το οποίο διοργάνωσαν το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, στην Αθήνα από τις 04/11/2002 έως τις 06/11/2002. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Εκπαιδευτικό Site Ολυμπιακής Παιδείας».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο “Olympic Games Knowledge Managient Workshop” το οποίο διοργάνωσε η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, στην Αθήνα (Ν. Ιωνία) από τις 11/04/2003 έως τις 12/04/2003. Το θέμα της εισήγησης ήταν «ATHOC Games Workforce Training».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο «Ευρωπαϊκό συνέδριο στο πάρκο Ολυμπιακής Παιδείας με θέμα: Οι Ολυμπιακές Αξίες στην Εκπαίδευση» το οποίο διοργάνωσε το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, στην Αθήνα (Πεδίον του Άρεως) στις 13 Μαΐου 2003. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Εκπαιδευτικό Site Ολυμπιακής Παιδείας».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο «1ο Ευρωπαϊκό Συμπόσιο Ολυμπιακής Παιδείας (SYMBOL)» το οποίο διοργάνωσε η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, στην Αθήνα από τις 16/10/2003 έως τις 17/10/2003. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Εκπαιδευτικός Ιστότοπος «Για Νέους».
  • Συμμετοχή ως εισηγητής στο «4ο Διεθνές Φόρουμ για τη Φυσική Αγωγή – Η Φυσική Αγωγή στο Σχολείο του Μέλλοντος» το οποίο διοργάνωσε η Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής, στην Θεσσαλονίκη από τις 30/05/2009 έως τις 31/05/2009. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Ο Φορητός Υπολογιστής των 100$: Πρόσβαση στη Γνώση για τα Παιδιά όλου του Κόσμου».

Συμμετοχή σε επιστημονικές επιτροπές 

  • Μέλος της επιτροπής παρακολούθησης της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων – ΑΘΗΝΑ 2004 σε θέματα που περιλαμβάνονται στα Επιχειρησιακά σχέδια της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων – ΑΘΗΝΑ 2004 και του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, από τις 20/12/2001 έως τις 30/06/2003.
  • Μέλος της επιτροπής δημιουργικού δικτυακού τόπου της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής (Ε.Α.Φ.Α.), από τις 11 Ιανουαρίου 2003 έως σήμερα. http://www.hape.gr/main/identity.asp
  • Μέλος της επιτροπής υλοποίησης αλλαγών του προγράμματος προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, από τις 11 Μαΐου 2006.

Κριτής σε επιστημονικά περιοδικά 

  • Κριτής στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό «Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό» http://www.hape.gr/iag/reviewers/rev_vol4.asp της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής (H.A.P.E.).
  • Κριτής στο περιοδικό αθλητικής επιστήμης «Άθληση & Κοινωνία» του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.).
  • Κριτής στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό «Εκπαίδευση & Νέες Τεχνολογίες».
  • Κριτής στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό "Educational Research and Reviews".
  • Κριτής στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό "Computers and Education".
  • Κριτής στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό «Motor Control».
  • Κριτής στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό «Journal of Sport and Health Science».
  • Κριτής στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό « Mediterranean Journal of Social Sciences».

Ερευνητικό έργο:

  • 1998-1999: Μέλος της επιστημονικής ομάδας του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Α.Π.Θ. για την οργάνωση και υλοποίηση του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην «Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία» (ΕΠΕΑΕΚ- ενέργεια 3.2.α) και την δημιουργία του δικτυακού ιστότοπου http://phedgrad.phed.auth.gr/.
  • 1998-1999: Μέλος της επιστημονικής ομάδας του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του ΔΠΘ για την Αναμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών (ΕΠΕΑΕΚ, Ενέργεια 3.1.α) και την παραγωγή του εκπαιδευτικού CD-ROM με θέμα «Διδασκαλία Κινητικών Δεξιοτήτων στην Παιδική Ηλικία».
  • 1999: Μέλος της επιστημονικής ομάδας του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Α.Π.Θ. για την οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος «Αθλητική Αγωγή και Υγεία» και την παραγωγή CD-ROM με θέμα «Αθλητική Αγωγή και Υγεία» στα πλαίσια των ΣΕΠΠΕ (Σχολεία Εφαρμογής Πειραματικών Προγραμμάτων Εκπαίδευσης). Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης & Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (1994-1999), Υποπρόγραμμα 1 – Μέτρο 1.1 – Ενέργεια 1.1α.
  • 1999-2000: Μέλος της επιστημονικής ομάδας του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Α.Π.Θ. για την οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος (κωδικός 7946) με τίτλο «Οργανωτική δομή ομαδικών αθλημάτων» και την παραγωγή εκπαιδευτικού CD-ROM με θέμα «Βάση δεδομένων για Site στο Ίντερνετ».
  • 2006-2007: Μέλος της επιστημονικής ομάδας του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Δ.Π.Θ. για την οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος «Δημιουργία Δικτύου Αγωγής Υγείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης: Η δια βίου άσκηση ως μέσο βελτίωσης της υγείας και ενασχόλησης του ελεύθερου χρόνου σε μαθητές και μαθήτριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» και την «Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Ηλεκτρονικού Υλικού» κατά το σχολικό έτος 2006-2007. Μέτρο 2.4 «Επαγγελματικός προσανατολισμός και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας». Ενέργεια 2.4.3. «Ανάπτυξη δεξιοτήτων για τη σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας». Πράξη 2.4.3.δ «Υποστηρικτικές Δράσεις».
  • 2007-2013: Μέλος της επιστημονικής ομάδας του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Δ.Π.Θ. για την οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος «Πρακτική άσκηση φοιτητών ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης σε Νοσοκομεία, ΚΑΠΗ και Γυμναστήρια με στόχο την προαγωγή της υγείας» που πραγματοποιείται στα πλαίσια της πράξης «Πρακτική Άσκηση του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης» στον άξονα προτεραιότητας 4 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
  • 2018-2019: Επιστημονικός Υπεύθυνος της 8η συστάδας Φυσικής Αγωγής και Υγείας στο έργο με τίτλο «Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β' Επιπέδου Τ.Π.Ε. στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑ.Κ.Ε.)», για το διάστημα από 05/12/2018 έως 31/10/2019.

Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά
Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με σύστημα κριτών στην ημεδαπή

  1. Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν., Τζέτζης, Γ. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2000). Η επίδραση της Ανατροφοδότησης με Παρατήρηση στην Απόδοση και τη Μάθηση δεξιοτήτων της Πετοσφαίρισης σε Παιδιά. Αθλητική απόδοση και υγεία, 2(1), 34-48.
  2. Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν., Τζέτζης, Γ. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2003). Ο ρόλος της παρατήρησης μοντέλων στη μάθηση κινητικών δεξιοτήτων. Φυσική Δραστηριότητα & ποιότητα ζωής, 112-126.
  3. Βερναδάκης, Ν., Αντωνίου, Π., Κέλλης, Η. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2003). Σύγκριση της Τυπικής Διδασκαλίας και της Διδασκαλίας με τη Βοήθεια Υπολογιστή στη Μάθηση της Πάσας με τα Δάχτυλα στην Πετοσφαίριση. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 1(1), 36-42.
  4. Βερναδάκης, Ν., Τσίτσκαρη, Ε., Κέλλης, Η., Τζέτζης, Γ. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2003). Δημιουργία Ερωτηματολογίου για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Ισοτόπου «Youth 2004» Εξετάζοντας τις Αντιλήψεις Μαθητών Λυκείου. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 1(3), 252-262.
  5. Βερναδάκης, Ν., Αυγερινός, Α., Ζέτου, Ε., Γιαννούση, Μ., & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2006). Μαθαίνοντας με την Τεχνολογία των Πολυμέσων – Υπόσχεση ή Πραγματικότητα; Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 4(2), 326-340.
  6. Αυγερινός, Α., Ζέτου, Ε. & Βερναδάκης, Ν. (2006). Τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων στο σχολείο για αύξηση της φυσικής δραστηριότητας σε νεαρά άτομα: Ανασκόπηση και σύνθεση. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 4(2), 278-291.
  7. Κέλλης, H., Γούδας, Μ., Βερναδάκης, Ν., Διγγελίδης, Ν. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2007). Μελέτη Βιωσιμότητας Προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 5(3), 328–340.
  8. Βερναδάκης, Ν., Γιαννούση, Μ., Αντωνίου, Π., Κέλλης, Η., & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2007). Η επίδραση ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων ασύγχρονης εκπαίδευσης για την υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ. Έκδ.), Πρακτικά 4oυ Διεθνές Συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – Μορφές Δημοκρατίας στην Εκπαίδευση: Ανοικτή Πρόσβαση και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Αθήνα, 23-25 Νοεμβρίου 2007, τ. Α’, σελ. 309-318, Αθήνα: Εκδόσεις Προπομπός.
  9. Βερναδάκης, Ν., Ζέτου, Ε., Γιαννούση, Μ., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2008). Η Επίδραση ενός Συστήματος Διαχείρισης Μαθημάτων Ασύγχρονης Εκπαίδευσης στην Εκμάθηση ενός Προγράμματος Λογιστικών Φύλλων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 6(3), 270 – 279.
  10. Τσίτσκαρη, Ε., Βερναδάκης, Ν., Τζέτζης, Γ., Αγγελούσης, Ν. & Κώστας, Γ. (2008). Αξιολόγηση της Παρερχομένης Ποιότητας Υπηρεσιών σε Γήπεδα Καλαθοσφαίρισης. Αναζητήσεις στην Φ.Α. & τον Αθλητισμό, 6(3), 311 – 318.
  11. Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν., Πασπαλά, Ο. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2008). Έλεγχος της αξιοπιστίας και εγκυρότητας ενός εργαλείου αξιολόγησης των γνωστικών στοιχείων στην Πετοσφαίριση. Φυσική Αγωγή – Αθλητισμός – Υγεία, 22-23, 109-129.
  12. Αντωνίου, Π. & Βερναδάκης, Ν. (2009). Ηλεκτρονικά αθλητικά παιχνίδια: συμπαίκτης ή αντίπαλος της φυσικής δραστηριότητας; Πρακτικά 3ης Πανελλήνιας Διημερίδας Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση – Καινοτομία & Δημιουργικότητα». Αλεξανδρούπολη 3-4 Απριλίου 2009, CD-ROM, σελ. 1-9.
  13. Γκοτζαρίδης, Χ., Αντωνίου, Π. & Βερναδάκης, Ν. (2010). «Δημιουργία ενός δικτύου επικοινωνίας και επιμόρφωσης με τη χρήση ιστολογίου (blog) και η αξιολόγησή του από τους χρήστες εκπαιδευτικούς». Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας «Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην Εκπαίδευση». Νάουσα 23-25 Απριλίου 2010, σελ. 1180-1190.
  14. Τσίτσκαρη, Ε., Βερναδάκης, Ν., Τζέτζης, Γ. & Κώστα, Γ. (2010). Η Εφαρμογή του Μείγματος Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο: Ανάλυση Περιεχομένου Ιστοσελίδων Επαγγελματικών Συλλόγων Καλαθοσφαίρισης και Ποδοσφαίρου. Περιοδικό Αθλητικού Τουρισμού και Αναψυχής, 2, 14-34.
  15. Βερναδάκης, Ν., Γιαννούση, Μ., Ζέτου, Ε., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2011). Η αποδοχή και η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. i-Teacher, 2, 32 – 44.
  16. Βερναδάκης, Ν., Γιαννούση, Μ., Αντωνίου, Π., Ζέτου, Ε. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2011). Η Σχέση Μεταξύ της Εμπειρίας Χρήσης Υπολογιστή και της Αντιλαμβανόμενης Χρήσης των Υπηρεσιών του Συστήματος Διαχείρισης Μαθημάτων E-Class. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». Πάτρα 28-30 Απριλίου 2011, σελ. 125-132.
  17. Ιωαννίδης, Δ., Βερναδάκης, Ν., Γιοφτσίδου, Α., Αντωνίου, Π. & Γιαννούση, Μ. (2011). Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του Nintendo Wii Fit Plus ως μέσο εξάσκησης για τη βελτίωση της ισορροπίας σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό πρόγραμμα εξάσκησης της ισορροπίας. I-Teacher, 3, 17 – 28.
  18. Βερναδάκης, Ν., Ζέτου, Ε., Γιαννούση, Μ., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2012). Σύγκριση της παρακίνησης προπτυχιακών φοιτητών από ένα παραδοσιακό πρόγραμμα βελτίωσης της ισορροπίας και από ένα βασισμένο στο Nintendo Wii-Fit Plus πρόγραμμα. I-Teacher, 5, 45 – 57.
  19. Φορίδου Α., Τσίτσκαρη Ε., Μπεμπέτσος Ε. & Βερναδάκης Ν. (2012). Η επίδραση των κινήτρων στη συμμέτοχη νεαρών αθλητών σε ομαδικά σπορ. Περιοδικό Αθλητικού Τουρισμού και Αναψυχής, 6, 63-78.
  20. Βερναδάκης, Ν., Καραΐσκος, Λ., Ζέτου, Ε., Αντωνίου, Π. & Γιαννούση, Μ. (2013). Αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης ικανοποίησης καθηγητών Φυσικής Αγωγής από την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσή τους στην πετοσφαίριση. I-Teacher, 6, 5 – 18.
  21. Σιούνας, Α., Ζέτου, Ε., Μπεμπέτσος, Ε. & Βερναδάκης, Ν. (2015). Ο ρόλος της γονικής συμμετοχής στην ενασχόληση των παιδιών τους σε ομαδικά και ατομικά αθλήματα. Journal of Physical Activity, Nutrition and Rehabilitation, 1-15.
  22. Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν., Παπουτσάκη, Α. & Κουρτέσης, Θ. (2015). H επίδραση της οπτικής παρατήρησης και των προφορικών οδηγιών στην απόδοση και μάθηση της τεχνικής των χεριών στο ελεύθερο και στην επίδοση αρχαρίων κολυμβητών. Αθλητική Ψυχολογία, 25, 20-37.
  23. Λεονταρίδου, Α., Αντωνίου, Π., Βερναδάκης, Ν. & Διγγελίδης, Ν. (2016). Επίδραση της ένταξης των Νέων Τεχνολογιών στη σχολική Φυσική Αγωγή. Πρακτικά 3ου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός». Αθήνα 16-17 Απριλίου 2016, σελ. 1305-1314.
  24. Καρυπίδου, Δ., Ζέτου, Ε., Μιχαλοπούλου, Μ. & Βερναδάκης, Ν. (2016). Η επίδραση της αυτό-ελεγχόμενης ανατροφοδότησης στην απόκτηση και μάθηση της δεξιότητας του περιστρεφόμενου σερβίς στην πετοσφαίριση σε αρχάριες αθλήτριες. Περιοδικό Άθληση και Κοινωνία, 57, 23-36.
  25. Μανδρώνη Α., Τσίτσκαρη Ε., Βερναδάκης Ν. & Κώστα Γ. (2016). Αξιολόγηση των κινήτρων συμμετοχής σε δραστηριότητες παιδικών θερινών κατασκηνώσεων. Περιοδικό Αθλητικού Τουρισμού και Αναψυχής, 10, 1-18.
  26. Καλαφάτη, Ζ., Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν. & Αντωνίου, Π. (2016). Η επίδραση ενός προγράμματος διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής στην εκμάθηση του σερβίς στο βόλεϊ και στην αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση από το πρόγραμμα σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου. Περιοδικό Άθληση και Κοινωνία, 58, 78-91.
  27. Τσετσέλη, Μ., Ζέτου, Ε., Βερναδάκης, Ν. & Μιχαλοπούλου, Μ. (2016). Ο Ρόλος των Οδηγιών της Συγκέντρωσης της Προσοχής στη Μάθηση και Απόδοση Κινητικών Δεξιοτήτων. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, 14(2), 102–113.
  28. Συροπούλου, Α., Βερναδάκης, Ν., Αμπράση, Ε., Παπαστεργίου, Μ., Κουρτέσης, Θ., Ζέτου, Ε., & Γιαννούση, Μ. (2017). Αξιολόγηση της διάθεσης, απόλαυσης και πρόθεσης μελλοντικής ενασχόλησης για παιχνίδι και της σχέσης αυτών με τα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας. Περιοδικό Άθληση και Κοινωνία, 60, 46-55.
  29. Αμπράση, Ε., Βερναδάκης, Ν., Συροπούλου, Α., Ζέτου, Ε., Αντωνίου, Π., & Γιαννούση, Μ. (2017). Η επίδραση του φύλου στην αυτό-παρουσία και τις στάσεις μαθητών α/θμιας εκπαίδευσης απέναντι στα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας. Περιοδικό Άθληση και Κοινωνία, 60, 56-65.

Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με σύστημα κριτών στην αλλοδαπή

  1. Tzetzis, G., Avgerinos, A., Vernadakis, N. & Kioumourtzoglou, E. (2001). Differences in self-reported perceived and objective measures of duration and intensity of physical activity for adults in skiing. European Journal of Epidemiology, 17, 217-222.
  2. Vernadakis, N., Zetou, E., Antoniou, P. & Kioumourtzoglou, E. (2002). The effectiveness of computer – assisted instruction on teaching the skill of setting in volleyball. Journal of Human Movement studies, 43, 151-164.
  3. Zetou, E., Tzetzis, G., Vernadakis, N. & Kioumourtzoglou, E. (2002). Modeling in Learning two Volleyball Skills. Perceptual and Motor Skills, 94, 1131-1142.
  4. Vernadakis, N., Kellis, I., Giannousi, M., Politis, K. & Kioumourtzoglou, E. “Evaluation Factor and Students’ Perception toward the Educational Web Site of ATHOC Youth 2004” (pp. 270-276). Full Paper presented in 2nd World Congress on Physical Activities and Sport Sciences – Sport and Quality of Life, Granada, Spain, 12-15 November 2003.
  5. Vernadakis, N., Antoniou, P., Zetou, E. & Kioumourtzoglou, E. (2004). Comparison of Three Different Instructional Methods on Teaching the Skill of Shooting in Basketball. Journal of Human Movement studies, 46, 421-440.
  6. Vernadakis, N., Tsitskari, E., Tzetzis, G., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2004). Students’ Attitudes and Perceptions toward the Web Credibility of “Youth 2004” in Greek Australian Schools: The Development of a Psychometric Questionnaire. International Journal of Computer Science in Sport, 3(2), 29-42.
  7. Vernadakis, N., Avgerinos, A., Tsitskari, E. & Zachopoulou, E. (2005). The Use of Computer Assisted Instruction in Preschool Education: Making Teaching Meaningful. Journal of Early Childhood Teacher Education, 33(2), 99-104.
  8. Vernadakis, N., Zetou, E., Avgerinos, A., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2006). The Effects of Multimedia Computer-Assisted Instruction on Middle School Students Volleyball Performance. The Engineering of Sport, 6(3), 221-226.
  9. Vernadakis, N., Avgerinos, A., Zetou, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2006). Comparison of Multimedia Computer Assisted Instruction, Traditional Instruction and Combined Instruction on Learning the Skill of Long Jump. International Journal of Computer Science in Sport, 5(1), 17-32.
  10. Vernadakis, N., Zetou, E., Tsitskari, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2008). Student Attitude and Learning Outcomes of Multimedia Computer-Assisted Versus Traditional Instruction in Basketball. Education and Information Technologies, 13(3), 167-183.
  11. Vernadakis, N., Giannousi, M., Zetou, E. & Kioumourtzoglou, E. (2009). The Course Management System, e-Class at Democritus University of Thrace: Where do we Stand? (194-204). Full Paper presented in 14th TCC Worldwide Online Conference – The New Internet: Collaborative Learning, Social Networking, Technology Tools, and Best Practices, Honolulu, USA, April 14-16, 2009.
  12. Giannousi, M., Vernadakis, N., Derri, V., Michalopoulou, M. & Kioumourtzoglou, E. “Students’ satisfaction from blended learning instruction” (pp. 61-68). Full Paper presented in 14th TCC Worldwide Online Conference – The New Internet: Collaborative Learning, Social Networking, Technology Tools, and Best Practices, Honolulu, USA, April 14-16, 2009.
  13. Vernadakis, N., Antoniou, P., Derri, V., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. “The Relationship between Self Report of E-Class Use and Students’ Perception at Democritus University of Thrace” (pp. 134-138). Full Paper presented in V International Conference on Multimedia and Information and Communication Technologies in Education, Lisbon, Portugal, April 22-24, 2009.
  14. Tsitskari, E., Vernadakis, N., Tzetzis, G., Aggeloussis, N. & Costa, G. (2009). Expected and perceived service quality at basketball stadiums in Greece. World Leisure Journal, 51(2), 94-104.
  15. Vernadakis, N., Antoniou, P., Zetou, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2010). Comparison of Multimedia Computer-Assisted Instruction, Traditional Instruction and Combined Instruction on Knowledge Acquisition and Retention of Setting Skill in Volleyball. Nova Publishers, 6, 133-149.
  16. Kellis, I., Vernadakis, N., Albanidis E., Derri V. & Kourtesses Th. (2010). The Development of a Student’s Behaviors’ Self-evaluation Scale (SBSS) in Multicultural Physical Education Class Settings. Educational Research and Reviews, 5(11), 637-645.
  17. Tsitskari, E., Tzetzis, G., Aggeloussis, N., Vernadakis, N. & Costa, G. (2010). Measuring Spectator’s Expectations of Service Quality Provided in Basketball Stadiums in Greece. International Journal of Sport Management, 11(11), 141-158.
  18. Vernadakis, N., Giannousi, M., Derri, V., Kellis, I. & Kioumourtzoglou, E. (2010). Athens 2004 Team Leaders’ Attitudes toward the Educational Multimedia Application “Leonidas”. Journal of Educational Technology & Society, 13(1), 208-219.
  19. Giannousi, M., Vernadakis, N., Derri, V., Antoniou, P. & Kioumourtzoglou, E. The relationship between students’ attitudes and satisfaction in a “Physical Education in Early Childhood” blended course (pp. 143-150). Full Paper presented in 15th TCC Worldwide Online Conference – Yesterday, Today & Tomorrow: Communication, Collaboration, Communities, Mobility and Best Choices, Honolulu, USA, April 20-22, 2010.
  20. Vernadakis, N., Giannousi, M., Antoniou, P., Zetou, E. & Kioumourtzoglou, E. The Relationship between Self Report of Computer Technology Experience and Students’ Perception toward a Course Management System (pp. 118-126). Full Paper presented in 15th TCC Worldwide Online Conference – Yesterday, Today & Tomorrow: Communication, Collaboration, Communities, Mobility and Best Choices, Honolulu, USA, April 20-22, 2010.
  21. Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi, M., Zetou, E., & Kioumourtzoglou, E. (2011). Comparing hybrid learning with traditional approaches on learning the Microsoft office power point 2003 program in tertiary education. Computers & Education, 56(1), 188-199. Doi: DOI: 10.1016/j.compedu.2010.08.007
  22. Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi, M., Zetou, E., & Kioumourtzoglou, E. (2011). The effect of information literacy on physical education students’ perception of a course management system. Learning, Media and Technology, 1-17. DOI: 10.1080/17439884.2010.542160
  23. Giannousi, M., Vernadakis, N., Michalopoulos, M., Zetou, E. & Kioumourtzoglou, E. Blended learning in Undergraduate Education: The relationship between students’ perceived course interaction and their satisfaction (pp. 92-99). Full Paper presented in 16th TCC “Emerging technologies: Making it work”, Honolulu, USA, April 12-14, 2011.
  24. Vernadakis, N., Giannousi, M., Derri, V., Michalopoulos, M. & Kioumourtzoglou, E. (2010). The Impact of Blended and Traditional Instruction in Students’ Performance. Procedia Technology, 1, 439-443.
  25. Vernadakis, N., Giannousi, M., Tsitskari, E., Antoniou, P. & Kioumourtzoglou, E. (2012). A Comparison of Student Satisfaction between Traditional and Blended Course Offerings in Physical Education. Turkish Online Journal of Distance Education, 13(1), 1-9.
  26. Zetou, E., Vernadakis, N., Tsetseli, M., Kambas, A. & Michalopoulou, M. (2012). The Effect of Coordination Training Program on Learning Tennis Skills. The Sport Journal, 15.
  27. Vernadakis, N., Zetou, E., Giannousi, M., Antoniou, P., & Kioumourtzoglou, E. (2012). Chatting and its Relationship to Depression and Loneliness among Undergraduate Physical Education Students. Nova Publishers, 87, 249-258.
  28. Vernadakis, N., Zetou, E., Giannousi, M., Antoniou, P., & Kioumourtzoglou, E. (2012). A Comparison of Student Performance and Satisfaction in Blended and Classroom Multimedia Applications Experiences. Nova Publishers, 1, 195-211.
  29. Vernadakis, N., Gioftsidou, A., Antoniou, P., Ioannidis, D., Giannousi, M. (2012). The impact of Nintendo Wii to physical education students’ balance compared to the traditional approaches. Computers & Education, 59(2), 196-205.
  30. Zetou, E., Vernadakis, N., Bebetsos, E. & Makraki, E. (2012). The effect of self-talk in learning the volleyball 2 service skill and self-efficacy improvement. Journal of Human Sport & Exercise, 7(4), 794-805.
  31. Gioftsidou, A., Vernadakis, N., Malliou, P., Batzios, S., Sofokleous, P., Antoniou, P., Kouli, O., Tsapralis, K. & Godolias, G. (2013). Typical balance exercises or exergames for balance improvement? Journal of Back and Musculoskeletal Rehabilitation, 26(3), 299-305.
  32. Giannousi, M., Vernadakis, N., Derri, V., Antoniou, P. & Kioumourtzoglou, E. (2014). A Comparison of Student Knowledge Between Traditional and Blended Instruction in a Physical Education in Early Childhood Course. Turkish Online Journal of Distance Education, 15(1), 99-113.
  33. Vernadakis, N., Derri, V., Tsitskari, E. & Antoniou, P. (2014). The effect of Xbox Kinect intervention on balance ability for previous injured young competitive male athletes: a preliminary study. Physical Therapy in Sport, 15, 148-155.
  34. Derri, V., Kellis, I., Vernadakis, N., Albanidis, E. & Kioumourtzoglou, E. (2014). The Effect of an Intercultural Physical Education Program in Comparison to the Typical One on Students’ Social Skills Learning. Journal of Human Sport & Exercise, 9(1), 91-102.
  35. Vernadakis, N., Kouli, O., Tsitskari, E., Gioftsidou, A. & Antoniou, P. (2014). University students' ability-expectancy beliefs and subjective task values for exergames. Computers & Education, 75, 149-161. http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2014.02.010
  36. Zetou, E., Vernadakis, N., & Bebetsos, E. (2014). The effect of instructional self-talk on performance and learning the backstroke of young swimmers and on the perceived functions of it. Journal of Physical Education and Sport, 14(1), 27-35. DOI:10.7752/jpes.2014.01005
  37. Tsitskari, E., Tzetzis, G. & Vernadakis, N. (2014). Assessing fan motivation in a Greek population; the psychometric evaluation of SPEED. International Journal of Sport Psychology, 45(2), 138-156.
  38. Zetou, E., Vernadakis, N., Bebetsos, E. & Liadakis, N. (2014). The effect of self-talk on tae-kwon-do skills' learning of novice athletes and perceived use of it. Journal of Human Sport and Exercise, 9(1), 124-135.
  39. Vernadakis, N., Papastergiou, M., Zetou, E. & Antoniou, P. (2015). The impact of an exergame-based intervention on children's fundamental motor skills. Computers & Education, 83, 90-102. http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2015.01.001
  40. Tsitskari, E., Vernadakis, N., Foridou, A., Bebetsos, E. (2015). Assessing adolescents' sport participation motives: Psychometric evaluation of BRSQ. Motricidade, 11(1), 64-77. http://dx.doi.org/10.6063/motricidade.3194
  41. Zetou, E., Filippou, A., Filippou, F., Vernadakis, N. (2016). Validity and reliability of coaching competency in team sports. Journal of Physical Education and Sport, 16(2), 493-499.
  42. Tsetseli, M., Zetou, E., Vernadakis, N., Michalopoulou, M. (2016). The effect of internal and external focus of attention on game performance in tennis. Acta Gymnica, 46(4), 162-173.
  43. Tzanetakos, N., Papastergiou, M., Vernadakis, N., Antoniou, P. (2017). Utilizing physically interactive videogames for the balance training of adolescents with deafness within a physical education course. Journal of Physical Education and Sport, 17(2), 614-623.
  44. Tsetseli, M., Zetou, E., Vernadakis, N., & Mountaki, F. (2018). The attentional focus impact on tennis skills' technique in 10 and under years old players: Implications for real game situations. Journal of Human Sport and Exercise, 13(2), 328-339.
  45. Zetou, E., Vernadakis, N., Mountaki, F., Karypidou, D. (2018). The effect of self-regulated feedback on acquisition and learning the overhand service skill of novice female athletes in volleyball. Cuadernos de Psicologia del Deporte, 18(1), 221-228.
  46. Vernadakis, N., Papastergiou, M., Giannousi, M., Panagiotis, A. (2018). The effect of an exergame-based intervention on balance ability on deaf adolescents. Sport Science, 1, 36-41.

Αναλυτικό Βιογραφικό (PDF: 1,22Mb).