Προσωπική Σελίδα του Ευθύμη Κιουμουρτζόγλου
- Λεπτομέρειες
- Τελευταία ενημέρωση : Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2019 21:24
Ονοματεπώνυμο: | Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου | |
Ιδιότητα: | ΔΕΠ Ομότιμος Καθηγητής | |
Γνωστικό αντικείμενο: | Αθλοπαιδιές με έμφαση στην Κινητική Μάθηση | |
Τομέας: | Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή | |
Εργαστήριο: | ||
Τηλέφωνο: | - | |
E-mail: | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | |
Προσωπική ιστοσελίδα: | ||
Γραφείο: | - | |
Ώρες ακρόασης φοιτητών: | - |
Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
-
Εαρινό εξάμηνο:
-
Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα
- Κινητική Μάθηση
- Παιδαγωγικά
- Αξιολόγηση στη Φυσική Αγωγή
- Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή και στην Εκπαίδευση
Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:
- 1974: ΕΑΣΑ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
- 1983: Master of Arts University North Carolina
- 1985: Ph.D. University North Carolina
Επιστημονική εμπειρία:
- -
Ερευνητικό έργο:
- -
Κυριότερες δημοσιεύσεις:
- Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi, M., Zetou, E., & Kioumourtzoglou, E. (2011). Comparing hybrid learning with traditional approaches on learning the microsoft office power point 2003 program in tertiary education. Computers & Education, 56(1), 188-199. doi:DOI: 10.1016/j.compedu.2010.08.007.
- Vernadakis, N., Antoniou, P., Giannousi, M., Zetou, E., & Kioumourtzoglou, E. (2011). The effect of information literacy on physical education students' perception of a course management system. Learning, Media and Technology, 1-17. DOI: 10.1080/17439884.2010.542160.
- Βερναδάκης, Ν., Γιαννούση, Μ., Ζέτου, Ε., Αντωνίου, Π. & Κιουμουρτζόγλου, Ε. (2011). Η αποδοχή και η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. i-Teacher, 2, 32 – 44.
- Costa, G., Kioumourtzoglou, E., Quick, S., Tsitskari, E. & Tzetzis, G. (2010). Factors for evaluating the web as a marketing tool in Greek sport. Serbian journal of sport sciences, 4(3), 107-117.
- Vernadakis, N., Antoniou, P., Zetou, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2010). Comparison of Multimedia Computer-Assisted Instruction, Traditional Instruction and Combined Instruction on Knowledge Acquisition and Retention of Setting Skill in Volleyball. Nova Publishers, 6, 133-149.
- Vernadakis, N., Giannousi, M., Derri, V., Kellis, I. & Kioumourtzoglou, E. (2010). Athens 2004 Team Leaders' Attitudes toward the Educational Multimedia Application "Leonidas". Journal of Educational Technology & Society, 13(1), 208-219.
- Kourtessis T., Thomaidou E., Liveri-Kantere A., Michalopoulou M., Kourtessis A., & Kioumourtzoglou E. (2009) Prevalence of developmental coordination disorder among Greek children with learning disabilities-A preliminary study. European Psychomotricity Journal, 1(2), 10-17.
- Zisi, V., Giannitsopoulou, E., Vassiliadou, O., Pollatou, E. & Kioumourtzoglou, E. (2009). Performance level, abilities and psychological characteristics in young junior rhythmic gymnasts: the role of sport experience. International Quarterly of Sport Science, 4, 1-13.
- Derri, V., Emmanouilidou, K., Vassiliadou, O., Τzetzis, G. & Kioumourtzoglou, E. (2008). Relationship between Academic Learning Time in Physical Education (ALT-PE) and Skill Concepts Acquisition and Retention. The Physical Educator, 65(3), 134-145.
- Kourtessis T., Tsigilis N., Maheridou M., Ellinoudis, T., Kiparissis M., & Kioumourtzoglou E. (2008). The influence of a short intervention program on early childhood and physical education teachers' ability to identify children with developmental coordination disorders. Journal of Early Childhood Teacher Education, 29, 276-286.
- Kourtessis, T., Tsougou, E., Maheridou M., Tsigilis, N., Psalti, M. & Kioumourtzoglou, E. (2008). Developmental coordination disorder in early childhood – A preliminary epidemiological study in Greek schools. Archives: International Journal of Medicine, 1(2), 95-99
- Vernadakis, N., Zetou, E., Tsitskari, E., Giannousi, M. & Kioumourtzoglou, E. (2008). Student Attitude and Learning Outcomes of Multimedia Computer-Assisted Versus Traditional Instruction in Basketball. Education and Information Technologies, 13(3), 167-183.