Προσωπική Σελίδα της Όλγας Κούλη

Pin It
okouli Ονοματεπώνυμο: Όλγα Κούλη
Ιδιότητα: ΔΕΠ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Γνωστικό αντικείμενο: Παιδαγωγική της Φυσικής Αγωγής σε πολυεθνικό περιβάλλον εκπαίδευσης
Τομέας: Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 39738
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο: Β1-12β
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Τρ: 15.00-16.30 - Πε: 14.00-15.00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:

  • Ν118 Παιδαγωγικά
  • Ν181 Πρακτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Ν151 Τεχνικές Έρευνας

Εαρινό εξάμηνο: 

  • Ν124 Φ.Α. στην Προσχολική Ηλικία
  • Ν146 Φ.Α. στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Ν181 Πρακτική στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Ν066 Εισαγωγή στους Ευρωπαϊκούς & Λατινοαμερικάνικους Χορούς

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Παιδαγωγικά
  • Φυσική Αγωγή
  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  • Πολυπολιτισμικό Περιβάλλον Τάξεων
  • Προσχολική Ηλικία

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • Διδάκτορας Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Κομοτηνή, Ιούνιος 2004.
    - Διατριβή με θέμα: «Εθνική ταυτότητα και αντίληψη του περιβάλλοντος στο μάθημα φυσικής αγωγής».
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Κομοτηνή, Σεπτέμβριος 2000.
    - Κατεύθυνση: Παιδαγωγικά
    - Διατριβή με θέμα: «Αντίληψη κλίματος παρακίνησης στο μάθημα φυσικής αγωγής και ενθάρρυνσης του καθηγητή προς μαθητές διαφορετικού φύλου και αθλητικής ικανότητας».
  • Πτυχίο Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Κομοτηνή, Σεπτέμβριος 1997.
    - Κύρια Ειδικότητα: Ελληνικοί Χοροί
    - 1η Δευτερεύουσα Ειδικότητα: Κολύμβηση
    - 2η Δευτερεύουσα Ειδικότητα: Αντισφαίριση (Τένις)
    - Διπλωματική με θέμα: «Προσανατολισμός των μαθητών στο εγώ και στο έργο στη διάρκεια εκτέλεσης αθλητικών δραστηριοτήτων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής».
  • Intermediate Vocational Graded Examination in Dance, Imperial Society of Teachers of Dancing, Modern Theatre Dance Faculty, London, England. 10 August, 2005.
  • European Computer Driving Licence (ECDL), 6 Μαΐου, 2003.
  • Diploma of Participation, European Masters Program for Exercise and Sport Psychology, Intensive Course 2002, Amsterdam, February 10-23, 2002.
  • Πτυχίο First Certificate in English (F.C.E), Αθήνα, Ιούνιος 1998.

Επιμορφωτική εμπειρία:

  • Προσκεκλημένη εισηγήτρια στο 4ωρο βιωματικό σεμινάριο με θέμα «Το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό – μαθησιακό εργαλείο της Φυσικής Aγωγής στο Δημοτικό σχολείο», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Κομοτηνή, στις 30/11/2016 και το παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ροδόπης.
  • Επιμορφώτρια σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας τριανταπέντε «35» ωρών, βάσει του μοντέλου μικτής μάθησης, στην Πράξη «Εκπαίδευσης Αλλοδαπών & Παλιννοστούντων Μαθητών». Ειδικότερα, δίδαξε δώδεκα «12» ώρες μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας (εξ αποστάσεως διδασκαλία) και έξι «6» ώρες δια ζώσης, σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, της θεματική «Δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος μάθησης σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά». Θεσσαλονίκη Μάϊος και Ιούνιος 2011.
  • Επιμορφώτρια στα προγράμματα που προωθούν την ισότητα στην κοινωνία «Καλλιπάτειρα». Γραφείο Ολυμπιακής Παιδείας, Υπ.Ε.Π.Θ., Πάτρα, 18-22/12/2006.
  • Επιμορφώτρια στα προγράμματα που προωθούν την ισότητα στην κοινωνία «Καλλιπάτειρα». Γραφείο Ολυμπιακής Παιδείας, Υπ.Ε.Π.Θ., Κομοτηνή, 04-08/12/2006.
  • Επιμορφώτρια στο συνέδριο του ΕΦΕΠΕ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας κα το Αθήνα 2001, με θέμα: «Ολυμπιακή Παιδεία – Αθήνα 2004» που έλαβε χώρα στο Λονδίνο στις 07 Ιουνίου 2003.
  • Συντονίστρια – επιμορφώτρια στο επιμορφωτικό σεμινάριο Ολυμπιακής Παιδείας που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 08-11 Ιανουαρίου 2002.
  • Συντονίστρια – επιμορφώτρια στο επιμορφωτικό σεμινάριο Ολυμπιακής Παιδείας που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 10-13 Δεκεμβρίου 2001.
  • Συντονίστρια - επιμορφώτρια σε ομάδα εργασίας στις εργασίες του σεμιναρίου επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για το πρόγραμμα "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ" το οποίο οργάνωσαν το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004. Θεσσαλονίκη, 22-26 Ιανουαρίου 2001.
  • Συντονίστρια – επιμορφώτρια σε ομάδα εργασίας στις εργασίες του σεμιναρίου επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για το πρόγραμμα "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ" το οποίο οργάνωσαν το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004. Αθήνα, 15-19 Ιανουαρίου 2001.

Ερευνητικό έργο:

  • Στα πλαίσια του έργου «Βελτίωση της λειτουργικότητας μέσω του τουρισμού (Erasmus+ KA2)» με κωδικό ΚΕ81964 και Επιστημονικά Υπεύθυνη την Μάλλιου Παρασκευή. Φορέας διαχείρισης του έργου ΕΛΚΕ, Δ.Π.Θ. Διάρκεια σύμβασης στο έργο: από 1 Αυγούστου 2018 έως 31 Ιανουαρίου 2020.
  • Στα πλαίσια του έργου «Μια καινοτόμος προσέγγιση αυτοβελτίωσης για την επαγγελματική ανάπτυξη των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας (SIAroD)» με κωδικό ΚΕ94136. Φορέας διαχείρισης του έργου ΕΛΚΕ, Α.Π.Θ. Διάρκεια σύμβασης στο έργο: από 15 Μαρτίου 2018 έως 31 Δεκεμβρίου 2018.
  • Συμμετοχή στο έργο ΕΠ 4.1.4 «Επιστημονική Υποστήριξη Εξειδικευμένων Επιμορφώσεων» (Δράση 4), στα πλαίσια του ΠΕ «Δράση 04: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών εκπαιδευτικής κοινότητας» στα πλαίσια του προγράμματος (κωδικός 85705): «Εκπαίδευσης Αλλοδαπών & Παλιννοστούντων Μαθητών ΑΠ1» που χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων» και έχε τη συγχρηματοδότηση του ΕΣΠΑ 2007-2013, Κομοτηνή, από 18 Μαΐου 2011 μέχρι 20 Ιουνίου 2011.
  • Συμμετοχή στο έργο με τίτλο «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ: Σχεδίαση και υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής – Ολυμπιακής Παιδείας – Ανάπτυξης / εκπόνηση προγράμματος σπουδών, επιμορφωτικού, εκπαιδευτικού υλικού και Σχεδίου Δράσης Σχολικών Πιλοτικών Προγραμμάτων» με κωδικό 53014.01, με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον κύριο Ιωάννη Θεοδωράκη, που διεξήχθη από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. 10 Νοεμβρίου 2006 – 28 Φεβρουαρίου 2007.
  • Συμμετοχή στο Πρόγραμμα με τίτλο «Στάσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορές: 1) Στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, 2) στους χώρους άθλησης, 3) ως προς ένα υγιεινό τρόπο ζωής, ατόμων που διαφέρουν ως προς φύλο, ηλικία, κοινωνική τάξη, θρησκεία και βαθμό κινητικής δυσκολίας-ατέλειας», που διεξήχθη από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και χρηματοδοτείται από το Β’ κοινοτικό πλαίσιο στήριξης στο πλαίσιο της ενέργειας 3.2.β «ΕΡΕΥΝΑ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.).Σεπτέμβριος 1998 – Aπρίλιος 2000.

Συγγραφικό Έργο

  • Ζαχοπούλου, Ε. & Κούλη Ο. (2017). Η Φυσική Αγωγή στην αρχή του 21ου Αιώνα. Σκοποί – Στόχοι – Επιδιώξεις στην Προσχολική Ηλικία. Εκδόσεις: Αφοί Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη.
  • Παπαϊωάννου Α., Διγγελίδης Ν., Κούλη Ο., Μυλώσης Δ., & Χριστοδουλίδης, Τ. (2017). Η Φυσική Αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα. Σκοποί-στόχοι-Επιδιώξεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αφοί Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη.
  • Συνεργασία με την ομάδα εμπειρογνωμόνων ανάπτυξης/εκπόνησης των Οδηγών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης για τον εκπαιδευτικό «Εργαλεία διδακτικών προσεγγίσεων», στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της ενταγμένης Πράξης με τίτλο: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών» με κωδικό ΟΠΣ: 295459, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο) ΕΣΠΑ 2007-13. Συγκεκριμένα, συνεργάστηκε με τους εμπειρογνώμονες κ.κ. Παπαϊωάννου Αθανάσιο, Διγγελίδη Νικόλαο και Μηλώση Δημήτριο στη συγγραφή του Οδηγού Σπουδών για τον εκπαιδευτικό της Φυσικής Αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Πρόγραμμα Σπουδών για τη Φυσική Αγωγή http://www.fa3.gr/phys_educ_2/PhysEd_Books/espa2007/fa-programma-spoudon.pdf
  • Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Αγωγής για το Γυμνάσιο http://www.fa3.gr/phys_educ_2/PhysEd_Books/espa2007/fa-gymnasio.pdf
  • Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής - Γυμνάσιο http://users.sch.gr/akatsag/fa_new_school/odhgos_ekp_fa_gym.pdf
  • Στέλλα Μαυρίδου - Ρόκκα & Όλγα Κούλη «Φυσική Κατάσταση μέσω του Αερόμπικ», Πρώτη Ελληνική Έκδοση, Εκδόσεις «Τελέθριον», Αθήνα, Έκδοση 2011. Επιμέλεια μετάφρασης του Jan Galen Bishop (Ed.) “Fitness through Aerobics”, 7th Edition, published by Pearson Education, Inc, publishing as Benjamin Cummings, 2008.
  • Βιβλίο «Φυσική Αγωγή, Βιβλίο Εκπαιδευτικού, Γ’ γυμνασίου», Υπουργείο εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, Αθήνα, Έκδοση 2008. http://ebooks.edu.gr/new/classcoursespdf.php?classcode=DSGYM-C
  • Βιβλίο «Φυσική Αγωγή, Βιβλίο Εκπαιδευτικού, Β’ γυμνασίου», Υπουργείο εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, Αθήνα, Έκδοση Α’ 2007. http://ebooks.edu.gr/new/classcoursespdf.php?classcode=DSGYM-B
  • Ζαχοπούλου Ε., Κούλη Ο. & Νικοπούλου Μ. (2006). «Πολυπολιτισμικότητα». Στο βιβλίο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Από τα σπορ στην καθημερινή ζωή: όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι. Βιβλίο εκπαιδευτικού, 43-65. http://kallipateira.sch.gr/EkpaideytikoYliko/TEACHERS_BOOK_BODY_crop.pdf
  • Ζαχοπούλου Ε., Κούλη Ο. & Νικοπούλου Μ. (2006). «Πολυπολιτισμικότητα». Στο βιβλίο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Από τα σπορ στην καθημερινή ζωή: όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι. Τετράδιο δραστηριοτήτων μαθητή, για Α’, Β’, Γ’ Δημοτικού, 12-15. http://kallipateira.sch.gr/EkpaideytikoYliko/PUPILS_BOOK_6_9_BODY_crop.pdf
  • Ζαχοπούλου Ε., Κούλη Ο. & Νικοπούλου Μ. (2006). «Πολυπολιτισμικότητα». Στο βιβλίο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Από τα σπορ στην καθημερινή ζωή: όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι. Τετράδιο δραστηριοτήτων μαθητή, για Δ’, Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού, 8-9. http://kallipateira.sch.gr/EkpaideytikoYliko/PUPILS_BOOK_10_12_BODY_crop.pdf
  • Ζαχοπούλου Ε., Κούλη Ο. & Νικοπούλου Μ. (2006). «Πολυπολιτισμικότητα». Στο βιβλίο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Από τα σπορ στην καθημερινή ζωή: όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι. Τετράδιο δραστηριοτήτων μαθητή, για Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου, 9-12. http://kallipateira.sch.gr/EkpaideytikoYliko/PUPILS_BOOK_13_15_BODY_crop.pdf
  • Μέλος Συγγραφικής ομάδας, για το Υποστηρικτικό Υλικό Επιμόρφωσης, του προγράμματος: Εφαρμογή Προγραμμάτων που Προωθούν την Ισότητα στην Κοινωνία Καλλιπάτειρα». Γραφείο Ολυμπιακής Παιδείας , Υπ.Ε.Π.Θ. 2006.
  • Μέλος Συγγραφικής ομάδας, για το «Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Από τη γένεση στην ενηλικίωση... 1984-2004», Κομοτηνή 2005.
  • Μέλος Συγγραφικής Ομάδας για το ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) «Η Φυσική Αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα. Σκοποί – Στόχοι – Επιδιώξεις (Γυμνάσιο – Λύκειο)». Γενικός Υπεύθυνος: Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου, Υπεύθυνος Ομάδας που διαπραγματεύθηκε τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Αθανάσιος Παπαϊωάννου, Ομάδα: Νίκος Διγγελίδης, Όλγα Κούλη, Δημήτρης Μηλώσης, και Τριαντάφυλλος Χριστοδουλιδης. Εκδότης: Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής (www.hape.gr/ebooks/book2), (http://www.xristodoulidi.gr/pics/pdf/006-0035.pdf) Αριθμός σελίδων: 539, Έτος Έκδοσης: 2004.
  • Μαυρίδου - Ρόκκα Στέλλα, Κούλη Όλγα (2004). Σημειώσεις: Μάθημα Επιλογής Αερόμπικ «Πρώτα βήματα στο Αερόμοπικ», εκδόσεις: Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Κομοτηνή, 2004.
  • Κούλη Όλγα, Μαυρίδου – Ρόκκα Στέλλα (2003). Σημειώσεις: Δευτερεύουσας Ειδικότητας Αερόμπικ «Διαφορετικά είδη προγραμμάτων αεροβικής άσκησης», εκδόσεις: Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Κομοτηνή, 2003.
  • Μαυρίδου - Ρόκκα Στέλλα, Κούλη Όλγα (2002). Σημειώσεις: Δευτερεύουσας Ειδικότητας Αερόμπικ «Βασικές μορφές άσκησης και σύνθεσης προγραμμάτων», εκδόσεις: Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Κομοτηνή, 2002.
  • Μαυρίδου - Ρόκκα Στέλλα, Κούλη Όλγα (2002). Σημειώσεις: Μάθημα Επιλογής Αερόμπικ «Αερόμπικ», εκδόσεις: Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Κομοτηνή, 2002.
  • Αθανάσιος Παπαϊωάννου, Νίκος Διγγελίδης, Κούλη Όλγα, Χριστοδουλίδης Τριαντάφυλλος (2002). Σημειώσεις: Εργαστηριακά Μαθήματα Παιδαγωγικών, εκδόσεις: Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Κομοτηνή, Ιανουάριος 2002.
  • "In the dawn of the new millennium", Vol. 1st: Tuesday, May 29, Vol. 2nd: Wednesday, May 30, Vol. 3rd: Thursday, May 31, Vol. 4th: Friday, June 1, & Vol. 5th: Saturday, June 2. 10th World Congress of Sport Psychology, Edited by Athanasios Papaioannou, Marios Goudas and Yannis Theodorakis. Preparation of the programme and proceedings was voluntary made by Dr. Nikolaos Digelidis, Dr. Evagelos Bebetsos, Mrs Olga Kouli, Mr Triantafyllos Christodoulidis, Mrs Fani Balamonti, & Mrs Sotiria Zanou. Christodoulidi Publications, 2001.

Ξενόγλωσσες Δημοσιεύσεις:

  • Kokolaki S., Kouli O., Bebetsos E. & Goudas M. (2018). «Mothers’ Self-Efficacy Regarding Dietary Behaviour and Physical Activity of Preschool Children». International Journal of Pediatrics, Vol 6 (1), 6843-6850. DOI: 10.22038/ijp.2017.28512.2479
  • Kaittani D., Kouli O., Derri V. & Kioumourtziglou E. (2017). «Interdisciplinary Teaching in Physical Education». Arab Journal of Nutrition and Exercise, Vol 2, Issue no 2, 91-101. ISSN: 2518-6590 DOI 10.18502/ajne.v2i2.1248, Production and Hosting by Knowledge E
  • Kroupis I., Kourtessis T., Kouli O., Tzetzis G., Derri V. & Mavrommatis G. (2016). «Job satisfaction and burnout among Greek P.E. teachers. A comparison of educational sectors, level and gender». CCD.Cultura_Ciencia_Deporte, Vol 12, No 34, 5-14. Scopus
  • Elbe A-M., Hatzigeorgiadis A., Morela E., Ries F., Kouli O., & Sanchez X. (2016). «Acculturation through sport: Differet contexts different meanings». International Journal of Spot and Exercise Psychology, pp. 1-13. Routledge, Taylor & Francis Publications Scopus
  • Gregoriadis A., Tsigilis N., Grammatikopoulos V., & Kouli O. (2016). «Comparing quality of childcare and kindergarten centres: the need for a strong and equal partnership in the Greek early childhood education system». Early Child Development and Care, Volume 186, Issue 7, pp. 1142-1151. doi:10.1080/03004430.2015.1077820. Routledge, Taylor & Francis Publishing Group. Scopus
  • Kouli O., Grammatikopoulos V., Gregoriadis A., & Zachopoulou E. (2015). «Measuring the quality of Movement-Play Scale in Greek Early Childhood Education settings». Journal of Physical Activity and Rehabilitation, PANR e-ISSN: 2421-78241- 2421-782413
  • Kouli O., Kourtessis T., Tzetzis G., Karkaletsi F., Skordilis E. & Bonti E. (2015). «Job Satisfaction and Burnout of Greek Secondary Special Education Teachers». Journal of Physical Activity and Rehabilitation, Volume 1. 
  • Derri V., Kouli O., Tsali E. & Kioumourtzoglou E. (2015). «Preparing Physical Education Pre-Service Teachers for Student Evaluation Through a Constructivist Pedagogical Course». Journal of Physical Activity and Rehabilitation, Volume 1.
  • Derri V., Sparris D., Bebetsos E., Kouli O. & Filippou F. (2014). «Hostile behaviors in preschoolers’ physical play: gender effects». Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume 152, pages 772-777. Elsevier Editorial System. (Impact factor: 0.00 SJR: 0,147, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus (ήταν στη βάση δεδομένων, ενώ δεν είναι πλέον).
  • Tsatsakos G., Kouli O., Michalopoulou M., Malliou P. & Godolias G. (2014). «Effect of Physical Activity on Functional status in Elderly with Chronic Low Back Pain». Journal of Yoga & Physical Therapy, Volume 4, Issue 4, 171. doi:10.4172/2157-7595.1000171. OMICS Publishing Group. (Impact factor: 0.00 SJR: 0,00, την χρονιά δημοσίευσης) 
  • Vernadakis N., Kouli O., Tsitskari E., Gioftsidou A. & Antoniou P. (2014). «University students’ ability-expectancy beliefs and subjective task values for exergames». Computers & Education, Volume 75, pages 149-161. Elsevier Editorial System. (Impact factor: 2.77 SJR: 2,61, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Hatzigeorgiadis A., Morela E., Elbe A-M., Kouli O. & Sanchez X. (2013). «The integrative role of sport in multicultural societies». European Psychologist, Volume 18, No. 3, Special Issue, pages 191-202. Hogrefe. (Impact Factor: 1.84, SJR: 0,54, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Morela E., Hatzigeorgiadis A., Kouli O., Elbe A-M., & Sanchez X. (2013). «Team cohesion and ethnic-cultural identity in adolescent migrant athletes». International Journal of Intercultural Relations, Volume 37, No. 5, pages 643-647. Elsevier Editorial System. (Impact Factor: 0.940, SJR: 0,67, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Gioftsidou A., Vernadakis N., Malliou P., Batzios S., Sofokleous P., Antoniou P., Kouli O., Tsapralis K., & Godolias G. (2013). «Typical balance exercises or exergames for balance improvement?» Journal of Back and Musculoskeletal Rehabilitation, Volume 3, pages 299-305. (Impact Factor: 0.613, SJR: 0,33, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Zetou E., Kouli O., Psarras A., Tzetzis G. & Michalopoulou M. (2013). «The Role of Involvement in the Loyalty of Sport Fans in Professional Volleyball». International Journal of Sport Management, Recreation & Tourism, Volume 12, pages 1-16.
  • Gioftsidou A., Malliou P., Pafis G., Beneka A., Tsapralis K., Sofokleous P., Kouli O., Roka S., & Godolias G. (2012). «Balance training programs for soccer injuries prevention». Journal of Human Sport & Exercise, Volume 7, Issue 1, pages 639-647. (Impact Factor: 0.00, SJR: 0,14, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Barbas I., Kouli O., Bebetsos E., Mirzaei B. & Curby D.G. (2011). «The relationship between emotions and confidence among wrestling athletes in Greece». International Journal of Wrestling Science, Volume 1, No. 1, pages 33-42.
  • Olga Kouli, Alexandra Avloniti, Fotini Venetsanou, Dimitra Giannakidou, Sofia Gazi & Antonis Kambas (2010). «The effect of a psychomotor training program on the motor proficiency of preschool children in a multicultural environment». European Psychomotricity Journal, Volume 3, No. 1, pages 31-36. 
  • O. Kouli, E. Bebetsos & I. Kamperis (2010). «The relationship between emotions and confidence among athletes from different competitive sports». Kinesiology. International Journal of Fundamental and Applied Kinesiology, Volume 42, No. 2, pages 194-200. (Impact Factor: 0.34, SJR: 0,18, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • E. Tsitskari & O. Kouli (2010). «Intrinsic motivation, sport perception competence and life satisfaction in sport camps». Word Leisure Journal, Volume 52, No. 4, pages 279-290. Scopus
  • Anastasia Beneka, Paraskevi Malliou, Olga Kouli, Asimenia Gioftsidou, Maria Papadopoulou, Evangelos Bebetsos & George Godolias (2010). «Evaluating the emotions of patients with chronic low back pain. A preliminary examination». Sport sciences for Health, Volume 6, Number 1, pages 17-22. (Impact Factor: 0.46, SJR: 0,16, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • S. Rokka, G., Mavridis, O. Kouli (2010). «The impact of exercise intensity on mood state of participants in dance aerobics programms». Studies in Physical Culture and Tourism, Volume 17, No. 3, pages 241-246.
  • S. Rokka, O. Kouli, G. Mavridis, G. Kosta (2009). «Job Satisfaction among Dance Aerobic Instructors». The Cyprus Journal of Science, Volume 7, pages 65-73.
  • O. Kouli, S. Rokka, G. Mavridis, V. Derri (2009). «The effect of an aerobic program on health-related fitness and motivational on elementary school pupils». Studies in Physical Culture and Tourism, Volume 16, No. 3, pages 301-307.
  • Olga Kouli & Athanasios Papaioannou (2009). «Ethnic/cultural identity salience, achievement goals and motivational climate in multicultural physical education classes». Psychology of Sport and Exercise, Volume 10, (June 2008), pages 45-51. (Impact Factor: 2.35, SJR: 0,81, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • E. Bebetsos, D. Konstantoulas, G. Bebetsos, O. Kouli (2008). «Moral Functioning among Team Handball Players». The Cyprus Journal of Science, Volume 6, pages 49-59.
  • Evaggelos Bebetsos, Olga Kouli & Panagiotis Antoniou (2007). «Attitudes and behaviors of University students towards the use of computers» International Journal of Computer Science in Sport, Volume 6, Edition 1, (April 2006), pages 55-63.
  • Athanasios Papaioannou, Evaggelos Bebetsos, Yannis Theodorakis, Triantafyllos Christodoulidis, & Olga Kouli (2006). «Causal relationships of sport exercise involvement with goal orientations, perceived competence and intrinsic motivation in physical education: A longitudinal study» Journal of Sports Sciences, Volume 24, Issue 4, (April 2006), pages 367-382. Publisher: Taylor & Francis. (Impact Factor: 2.602, SJR: 0,91, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Evangelos Bebetsos, Panagiotis Antoniou, Olga Kouli, & Georgios Trikas (2004). «Knowledge and information in prediction of intention to play badminton». Perceptual and Motor Skills, 98, 1210-1218. (Impact Factor: 0.60, SJR: 0,26, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Athanasios Koustelios, Olga Kouli, & Nicholas Theodorakis (2003). «Job security and job satisfaction among Greek fitness instructors». Perceptual and Motor Skills, 97, 192-194. (Impact Factor: 0.60, SJR: 0,26, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus
  • Papaioannou, A. Kouli, O. (1999). «The effects of task structure, perceived motivational climate, and goal orientation on students’ task involvement and anxiety». Journal of Applied Sport Psychology. Volume 11, Number 1, page 51-71, (March 1999). (Impact Factor: 2.067, SJR: 0,83, την χρονιά δημοσίευσης) Scopus

Ελληνικές Δημοσιεύσεις:

  • Αγιομαμίτη Γ., Κουφού Ν., Κούλη Όλγα, Μιχαλοπούλου Μ., Μπεμπέτσος Ε., & Δούδα Ε. (2018). «Συναισθήματα πριν από τον αγώνα Κυπρίων νεαρών αθλητών και αθλητριών καλαθοσφαίρισης». Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός. τόμος 38, τεύχος 3 & 4, 58-61.
  • Λύκου Α., Κούλη Όλγα, Μπεμπέτσος Ε., & Αντωνίου Π. (2017). «Διερεύνηση συσχέτισης της παρακίνησης και της αυτοεκτίμησης σθλητών/τριών με τύφλωση στον ελλαδικό χώρο». Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός. τόμος 37, τεύχος 3 & 4, 32-36.
  • Δημήτρης Σπαρρής, Βασιλική Δέρρη & Κούλη Όλγα (2016). «Κοινωνικές συμπεριφορές παιδιών προσχολικής ηλικίας στο παιχνίδι εντός και εκτός τάξης: ομοιότητες και διαφορές». Άθληση & Κοινωνία – Περιοδικό Αθλητική Επιστήμης, 57, 37-47.
  • Χατζημιχαήλ Μ., Κούλη Ο. & Μιχαλοπούλου Μ. (2015) «Το παιχνίδι ως μέσο για την απόκτηση και τη διατήρηση γνώσεων σε θέματα περιβάλλοντος για το αστικό και περιαστικό πράσινο». 7ο Πανελλήνιο της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. - Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης για την Αειφορία, Βόλος 8-10 Μαΐου 2015.
  • Τσατσάκος Γεώργιος, Κούλη Όλγα, Μιχαλοπούλου Μαρία, Μάλλιου Παρασκευή & Γκοδόλιας Γεώργιος (2014). «Έλεγχος αξιοπιστίας και εγκυρότητας ερωτηματολογίου που καταγράφει την ανικανότητα σε ασθενείς με χαμηλή οσφυαλγία στην τρίτη ηλικία». Φυσικοθεραπεία.
  • Ε. Ζέτου, Α. Ψάρρας, Ο. Κούλη & Μ. Μιχαλοπούλου (2014). «Ο ρόλος των παραγόντων ανάμειξης, στην αφοσίωση των φιλάθλων στην ομάδα τους στην επαγγελματική Πετοσφαίριση». Άθληση & Κοινωνία – Περιοδικό Αθλητική Επιστήμης. τεύχος 56, 9-18.
  • Μαριάννα Χατζημιχαήλ, Όλγα Κούλη & Μαρία Μιχαλοπούλου (2013). «Η επίδραση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, μέσω παιχνιδιών, στην απόκτηση γνώσεων σε θέματα περιβάλλοντος». Άθληση & Κοινωνία – Περιοδικό Αθλητική Επιστήμης. τεύχος 54, 77-84.
  • Δέρρη Β., Κούλη Ο., & Εμμανουηλίδου Κ. (2013) «Σύγκριση εν ενεργεία εκπαιδευτικών και προπτυχιακών φοιτητών Φυσικής Αγωγής στις γνώσεις τους για την αξιολόγηση του μαθητή». Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός, τόμος 36, τείχος 1, 163-170.
  • Όλγα Κούλη & Αθανάσιος Παπαϊωάννου (2010). «Σχέση αντίληψης μαθητών/τριών για την εθνική ταυτότητα με την αυτοαντίληψη στο μάθημα Φυσικής Αγωγής». Άθληση & Κοινωνία – Περιοδικό Αθλητική Επιστήμης. τεύχος 50, 49-67.
  • Όλγα Κούλη, Στέλλα Ρόκκα & Ευγενία Κούλη (2007). «Η επίδραση των προγραμμάτων yoga στην ψυχική διάθεση ενήλικων γυναικών». Αθλητική Ψυχολογία. τεύχος 18, 59-71.
  • Όλγα Κούλη & Αθανάσιος Παπαϊωάννου (2007). «Αντίληψη μαθητών/τριών για την ατομικότητα και τη συλλογικότητα στο μάθημα Φυσικής Αγωγής». Άθληση & Κοινωνία – Περιοδικό Αθλητική Επιστήμης. τεύχος 45, 22-30.
  • Στυλιανή Χρόνη, Άννα Κουρτεσοπούλου, & Όλγα Κούλη (2007). «Επακόλουθα εμπειριών σεξουαλικής παρενόχλησης σε αθλήτριες και πρόληψη στον ελληνικό αθλητισμό». Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό – Ηλεκτρονικό Περιοδικό, τόμος 5, τεύχος 2, 283-893.
  • Σερμπέζης Βασίλειος, Κούλη Όλγα & Βασιλείου Αθηνά (2007). «Η επιρροή ελληνικών χορών, αερόμπικ και μυϊκής ενδυνάμωσης, στην ψυχολογική διάθεση ενήλικων γυναικών με και χωρίς χρόνιες παθήσεις». Περιοδικό Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρίας Χορού – Ηλεκτρονικό Περιοδικό, τόμος 1, 30-38.
  • Όλγα Κούλη & Αθανάσιος Παπαϊωάννου. (2006). «Διαπολιτισμική Προσέγγιση στη Φυσική Αγωγή». Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό – Ηλεκτρονικό Περιοδικό, τόμος 4, τεύχος 2, 168-181.
  • Ευάγγελος Μπεμπέτσος, Στέλλα Ρόκκα, Όλγα Κούλη (2005). «Αυτοαποτελεσματικότητα μαθητών/τριών δημοτικού σχολείου ως προς τις διατροφικές τους συνήθειες». Άθληση & Κοινωνία – Περιοδικό Αθλητική Επιστήμης. τεύχος 40, 38-45.
  • Θεοδωράκης Ν., Κούλη, Ο., Κουστέλιος, Α. (2003). «Ο ρόλος των παραγόντων οργάνωσης στην επαγγελματική ικανοποίηση εργαζομένων σε γυμναστήρια». Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός, τεύχος 50, 22-32.