Προσωπική Σελίδα του Νεοκλή Λεμονίδη

no portrait Ονοματεπώνυμο: Νεοκλής Λεμονίδης
Ιδιότητα: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.)
Γνωστικό αντικείμενο: Καλαθοσφαίριση
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο:  
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Δε: , Τρ: 

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
Καλαθοσφαίριση (Ν113)

Προπονητική Καλαθοσφαίρισης στις Αναπτυξιακές Ηλικίες (Ν060)

Ομαδική Αμυντική και Επιθετική Τακτική (Ν403)

Πρακτική άσκηση ειδικότητας (Ν404)

Εαρινό εξάμηνο:
Διδακτική της καλαθοσφαίρισης (Ν123)

Μικτές πιεστικές άμυνες και επιθέσεις, οργάνωση και καθοδήγηση της ομάδας (Ν405)

Νέες Τεχνολογίες στην Καλαθοσφαίριση (Ν094)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

2014: Διδακτορικό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή του Διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών των συναργαζόμενων Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην <<Άσκηση και Ποιότητα Ζωής>>, "Καταγραφή και Αξιολόγηση Προπονητικής Συμπεριφοράς Προπονητών Καλαθοσφαίρισης Εθνικών Κατηγοριών μέσω Συστηματικής Παρατήησης"

2005: Κρατικό Πιστοποιητικό γνώσης ηλεκτρονικού υπολογιστή

2005: Μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή των μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης

Επιστημονική εμπειρία:

Εισηγήσεις:

  • Σεμινάριο προπονητών καλαθοσφαίρισης του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Καλαθοσφαίρισης, Κομοτηνή 16 & 17/3/2018 
  • Ημερίδα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Ροδόπης, μέθοδοι και πρακτική διδασκαλίας της καλαθοσφαίρισης στη Δ/θμια Εκπ/ση, Κομοτηνή 7/9/2017
  • 24ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής & ΑθλητισμούΛεμονίδης Ν. (2016). Το Ποδήλατο στη Ζωή μας
  • Ημερίδα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Ροδόπης, καλών πρακτικών για τη βιωματική δράση ‘‘Φύση και Άσκηση’’, Κομοτηνή 13/10/2015
  • Ημερίδα Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Ροδόπης, ‘‘βιωματικές δράσεις Γυμνασίου – Αναστοχασμός εμπειριών διδασκόντων και καλές πρακτικές, Κομοτηνή 22/10/2014
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο Κ.Φ.Α., της Κεντρικής Επιτροπής Αθλητικών Τάξεων, Κομοτηνή 14/09/2002.

Ερευνητικό έργο:

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. Masadis Gr., Bebetsos E., Kouli O., Lemonidis N., (2020). Satisfaction of teaching alternative basketball skilss on 5th & 6th graders. International Journal of Latest Research in Humanities and Social Science (IJLRHSS) Volume 03 - Issue 09. 2020PP. 61-67.
  2. Λεμονίδης Ν. (2016). Το Ποδήλατο στη Ζωή μας. Περιοδικό ‘‘Εκήβολος’’, τεύχος 11, σελ. 60-62
  3. Lemonidis N., Tzioumakis Y., Karypidis A., Michalopoulou M., Gourgoulis V., Zourbanos N. (2014). Coaching Behavior in Professional Basketball: Discrepancies between Players’ and Coaches’ Perceptions. Athletic Insight, 6(1), 65-80
  4. Λεμονίδης Ν., Μπεμπέτσος Ε., Τζιουμάκης Ι., Μιχαλοπούλου Μ., Καρυπίδης Α., Γούργουλης Β. (2013). Αντιλήψεις Προπονητικών Συμπεριφορών Αθλητών-τριών Καλαθοσφαίρισης. Άθληση και Κοινωνία, τεύχος 54, σελ 53-60
  5. Λεμονίδης Ν., Τζιουμάκης Ι., Καρυπίδης Α., Μιχαλοπούλου Μ., Γούργουλης Β. (2013). Ανάλυση Προπονητικής Συμπεριφοράς στην Α1 Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης Ανδρών Ελλάδος μέσω Συστηματικής Παρατήρησης. Αναρτημένη ανακοίνωση στο 16ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής &    Αθλητισμού της Ε.Γ.Β.Ε. Θεσσαλονίκη  
  6. Λεμονίδης Ν., Τζιουμάκης Ι., Καρυπίδης Α., Μιχαλοπούλου Μ., Γούργουλης Β. (2013). Αντιλήψεις Προπονητικής Συμπεριφοράς των Αθλητών του Προπονητή Obradovic και Υπόλοιπων Αθλητών στην Α1 Εθνική Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης. Τρισέλιδη εργασία και  προφορική ανακοίνωση στο 21ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Κομοτηνή
  7. Λεμονίδης Ν., Τζιουμάκης Ι., Καρυπίδης Α., Μιχαλοπούλου Μ., Γούργουλης Β. (2013). Διαδικασία Τυποποίησης Παρατηρήσιμων Χαρακτηριστικών της Προπονητικής Συμπεριφοράς στην Καλαθοσφαίριση. Αναρτημένη ανακοίνωση στο 21ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Τ.Ε.Φ.Α.Α Δ.Π.Θ. Κομοτηνή
  8. Ταξιλδάρης Κ., Λεμονίδης Ν., Λέρας Π., (1990). Μετατροπή του Heidelberg Basketball Test του Klauss Boss για την εφαρμογή του στη μίνι ηλικία μπάσκετ αγοριών στην Ελλάδα. Περιοδικό Άθληση και Κοινωνία, τεύχος 1ο, σελ 31-39

Προσωπική Σελίδα της Αθηνάς Πίτση

no portrait Ονοματεπώνυμο: Πίτση Αθηνά
Ιδιότητα: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.)
Γνωστικό αντικείμενο: Διδακτική του Ελληνικού χορού
Τομέας: Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο: Β2-15 +30 25310 39710
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Δε, Τε: 10:00 - 12:00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
-Ν135 Εισαγωγή στον παραδοσιακό χορό

-Ν571Τεχνική του Παραδοσιακού Χορού

-Ν573 Υφολογία του Παραδοσιακού χορού

Εαρινό εξάμηνο:
- Ν042 Ελληνικοί Χοροί

-Ν575 Σκηνική παρουσίαση του Παραδοσιακπύ Χορού

-Ν323 Ο χορός ως φυσική Δραστηριότητα

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Διδακτική του ελληνικού χορού
  • Η εφαρμογή των στυλ διδασκαλίας του Mosston στη διδασκαλία του ελληνικού χορού
  • Η εκπαίδευση των δασκάλων ελληνικού χορού
  • Οι βιολογικές και ψυχολογικές επιδράσεις του ελληνικού χορού στον άνθρωπο

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 2016: Διδακτορικό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή, Τ.Ε.Φ.Α.Α.-Δ.Π.Θ. Τίτλος διατριβής: Μελέτη της επίδρασης διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας του ελληνικού παραδοσιακού χορού στη χορευτική απόδοση και στην παρακίνηση.
  • 2002: Μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή, Τ.Ε.Φ.Α.Α.Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τίτλος διατριβής: Φυσιολογικές ανταποκρίσεις κατά την εκτέλεση ελληνικών παραδοσιακών χορών σε άτομα μέσης ηλικίας.
  • 1987: Πτυχίο στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, Τ.Ε.Φ.Α.Α.- Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Δίπλωμα ειδικότητας: Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί
  • 2016-2017: Κάτοχος πιστοποιητικού «Χοροθεραπεία: Θεωρία και Πράξη» από το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τη χρήση Καινοτόμων Μεθόδων εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.
  • 2021: Πιστοποίηση Β1 Επιπέδου ΤΠΕ.
  • 2022: Πιστοποίηση Β2 Επιπέδου ΤΠΕ

Επιστημονική εμπειρία:

  • 2019-2024: Εισηγήτρια διαλέξεων με γνωστικό αντικείμενο την εφαρμογή της αμοιβαίας διδασκαλίας  και του στυλ του αυτοελέγχου στη διδασκαλία του ελληνικού χορού, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Αθλητικός τουρισμός, οργάνωση δρώμενων, χορός» Τ.Ε.Φ.Α.Α. - Δ.Π.Θ.
  • 12/2/2022: Εισηγήτρια στη Στρογγυλή Τράπεζα «Διάλογος για τον Ελληνικό Παραδοσιακό χορό στη Σύγχρονη Εποχή». Θέμα: "Χορεύουμε με… ή και για την ψυχή, την καρδιά και το μυαλό μας; " 3o Συνέδριο Αθλητικού Τουρισμού, Χορού και Αναψυχής, Σ.Ε.Φ.Α.Α.  Δ.Π.Θ., ΠΜΣ, Κομοτηνή.
  • 2018: Εισηγήτρια στην 1η Επιμορφωτική Διημερίδα Αποφοίτων Ειδικότητας Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού του ΤΕΦΑΑ-ΔΠΘ, στο ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, του θέματος «Χορευτικά Δρώμενα και η Σκηνική τους Παρουσίαση», και διδασκαλία του Χορευτικού Δρώμενου «Ρουγκάτσια» από το Ρουμλούκι Ημαθίας.
  • 2018: Εισηγήτρια στο 1ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στο Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας. Θέμα: «Ο χορός ως μέσο βελτίωσης της σωματικής και ψυχικής υγείας».
  •  2015: Εισηγήτρια σε σεμινάριο με θέμα: «Ευνοϊκό Περιβάλλον Μάθησης - Αξιολόγηση δεξιοτήτων - Αξιολόγηση διδακτικής απόδοσης». Διοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Ημαθίας για τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας.
  • 2014: Eισηγήτρια στο 1ο Επιστημονικό Σεμινάριο Παραδοσιακών χορών στην Αγριά Μαγνησίας, του θέματος «Μέθοδος και Διδακτική στον Ελληνικό χορό», και διδασκαλία των «Αστικών Χορών της Βέροιας» και των «Χορών του Ρουμλουκιού Ημαθίας».
  • 2011: 2ο Θεματικό Συνέδριο της Ένωσης Γυμναστών Βορείου Ελλάδος, Θεσσαλονίκη. Εισηγήτρια στην κύρια θεματική ενότητα: «Χορός και Ποιότητα Ζωής». Τίτλος της ομιλίας: «Φυσιολογικές ανταποκρίσεις ατόμων μέσης ηλικίας που ασχολούνται με τους Ελληνικούς Παραδοσιακούς Χορούς».
  • 2009: Επιστημονική ημερίδα «Άσκηση, Χορός, Διατροφή και Υγεία», υπό την αιγίδα του Συλλόγου Σαρακατσαναίων ν. Κιλκίς, Ο Φλάμπουρας, Κιλκίς. Εισηγήτρια με θέμα: «Φυσιολογικές ανταποκρίσεις ατόμων μέσης ηλικίας που ασχολούνται με τους Ελληνικούς χορούς»
  • Κριτής στα επιστημονικά περιοδικά "Άθληση και Κοινωνία" και "Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό" (www.hape.gr)

Ερευνητικό έργο:

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

1. A. Pitsi, N. Digelidis & F. Filippou. (2023). Effect of different teaching methods (reciprocal and shelf-check TS) on learning and performance of traditional Greek dance. Research in Dance Education, doi.org/10.1080/14647893.2023.2258814.

2. A. Tamiolaki, D. Goulimaris & A. Pitsi. (2024). Children performance evaluation rubric in Greek dance. Reliability of scores. Research in Dance Education, doi.org/10.1080/14647893.2024.2346499.

3. Filippou F., Douka S., Pitsi A., Rokka S., and Filippou D.-A. (2021). Adaption and Validity of the “Physical Activity Class Satisfaction Questionnaire» (PACSQ) in Greek Dancing Associations Context. Cuadernos de Psicología del Deporte,21(2), 13-23.

4. Koupani Ai., Rokka St., Pitsi A., Papavasiliou D., Softsi Ai., & Varsami, D. (2021). The Teaching of Greek Traditional Dance through the Group-Collaborative Method. International Journal of Latest Research in Humanities and Social Science, 4 (4), 60-65.

5. Καρακούτα Ε., Φιλίππου Φ., Γουλιμάρης Δ., Πίτση Α., Μπεμπέτσος Ε., Βαρσαμή Δ., Τριανταφύλλου Β., Χρυσίδου Ε., Λιάρος Μ. (2021). H Διδασκαλία του Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού στο Γυμνάσιο με το Αμοιβαίο Στυλ Διδασκαλίας. Πως Επιδρά στην Προσλαμβάνουσα Ικανοποίηση. Επιστήμη του Χορού, 12, 63-75.

6. F. Filippou, S. Rokka, A. Pitsi, A. Koupani, Gr. Masadis, V. Karagiannidou, E. Samara D, D. Varsami, D-An. Filippou. (2020). The effect of an interdisciplinary Greek traditional dance programme on Middle School students’ goal orientation and anxiety. Physical Culture and Sport. Studies and Research, 88, 18-30.

7. Φ. Φιλίππου, Σ. Ρόκκα, Γ. Σίββας, Α. Πίτση, Ε. Μπεμπέτσος, Α. Κούπανη, Γ. Μασάδης, Ε. Σαμαρά. (2020). Προγράμματα Διδασκαλίας Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού: Επιπτώσεις στην Ποιότητα Ζωής Γυναικών που Επιβίωσαν από Καρκίνο του Μαστού. Προγράμματα Διδασκαλίας Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού: Επιπτώσεις στην Ποιότητα Ζωής Γυναικών που Επιβίωσαν από Καρκίνο τουΜαστού

8. Filippou F., Douka S., Rokka S., Pitsi A., Masadis Gr. (2019). Traditional Greek Dance Lessons and Satisfaction: How Gender, Participation in Dance Performance and Age Differentiate it. International Journal of Humanities and Education, 5 (10), 114 - 125.

9. Filippou F., Rokka S., Pitsi A., Gargalianos D., Bebetsos E., & Filippou D.-A. (2018). Interdisciplinary Greek Traditional Dance Course: Impact on Students Satisfaction and Anxiety. International Journal of Instruction, 11 (3) pp. 363-374.

10. Χρυσίδου, Ε., Φιλίππου, Φ., Πίτση, Α. (2018). Ευετηρικά Χορευτικά Δρώμενα στην περιοχή της Αλμωπίας του ν. Πέλλας. Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός. 38(1):47-54.

11. Athina Pitsi, Nikolaos Digelidis, Athanasios Papaioannou (2015). The effects of Reciprocal and Self-Check Teaching Styles in students’ Instrinsic-Extrinsic Motivation, Enjoyment and Autonomy in teaching traditional Greek dances. Journal of Physical Education and Sport, 15(2), Art 53, pp. 352 – 361.

12. Athina Pitsi, Filippou Filippos (2014). Dancing and music in symbiotic groups: the example of the Vlahs-Armani of Seli Imathias-Greece. Journal of Physical Education and Sport 14(2), Art 32, pp. 205 – 210.

13. Αθηνά Πίτση, Νικόλαος Διγγελίδης και Φίλιππος Φιλίππου. (2013). Κατασκευή κλίμακας διαβαθμισμένων κριτηρίων (rubric) για την αξιολόγηση του ελληνικού παραδοσιακού χορού. Έλεγχος εγκυρότητας και αξιοπιστίας, Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, 11 (2), 79-98.

14. Αθηνά Πίτση, Ηλίας Σμήλιος, Βασίλειος Σερμπέζης, Δημήτρης Γουλιμάρης και Σάββας Τοκμακίδης. (2010). Το τοπικό χορευτικό ρεπερτόριο παράγοντας διαφοροποίησης των καρδιοαναπνευστικών ανταποκρίσεων ατόμων μέσης ηλικίας, Επιστήμη του χορού, 5.

15. Φίλιππος Φιλίππου, Δημήτρης Γουλιμάρης, Βασίλης Σερμπέζης, Αθηνά Πίτση, & Μαρία Γεντή. (2009). Η σχέση και ο ρόλος των χορευτικών συλλόγων στη μετεξέλιξη της ελληνικής μουσικοχορευτικής παράδοσης: το παράδειγμα του «συγκαθιστού» χορού του Βελβεντού Κοζάνης, Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, 7(1), 30-38.

16. Αθηνά Πίτση, Ηλίας Σμήλιος, Σάββας Π. Τοκμακίδης, Βασίλειος Σερμπέζης, & Δημήτρης Γουλιμάρης (2008). Καρδιακή συχνότητα και πρόσληψη οξυγόνου ατόμων μέσης ηλικίας κατά την εκτέλεση ελληνικών παραδοσιακών χορών, Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, 6(3), 329-339.

17. Αθηνά Πίτση, Φίλιππος Φιλίππου. (2006). Η διαμόρφωση της μουσικοχορευτικής ταυτότητας στη συμβιωτική ομάδα των Βλάχων του Σελίου Ημαθίας, Πρακτικά 3ου Συνεδρίου Λαϊκού Πολιτισμού, Χορός και Πολιτισμικές ταυτότητες στα Βαλκάνια, Σέρρες. 

Προσωπική Σελίδα του Ιωάννη Τριγώνη

trigonis

Ονοματεπώνυμο:

Ιωάννης Τριγώνης

Ιδιότητα:

Ε.Ε.Π.

Γνωστικό αντικείμενο:

Αθλητική Ψυχαγωγία και Αναψυχή

Τομέας:

Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή

Εργαστήριο:

Αθλητικού Τουρισμού & Αναψυχής

Τηλέφωνο:

25310 39702

E-mail:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προσωπική ιστοσελίδα:

 

Γραφείο:

B 2-3

Ώρες ακρόασης φοιτητών:

Παρασκευή: 11:00-13:00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
503 Τουρισμός και Αθλητική Αναψυχή (Τε: 10:40-12:20)

Ν056 Σπορ στα Ξενοδοχεία (Τρ: 10:40-12:20)

Ν501 Τουρισμός & Αθλητική Αναψυχή (Τρ: 12:20-15:00)

Ν152 Οργάνωση Γυμναστηρίων & Προγραμμάτων Εργασιακού Αθλητισμού (Τε: 16:50-18:20)

Ν059 Εξατομικευμένη Άσκηση (Πε: 13:30-15:00)

Ν057 Baseball – Softball (Πε: 09:55-11:25)

Εαρινό εξάμηνο:
263 Εργασιακός Αθλητισμός – Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Τε: 15:55-17:35 Α' τμήμα, Τε: 17:35-19:15 Β' τμήμα)
505 Πρακτική Άσκηση Ειδικότητας Αθλητικού Τουρισμού & Αναψυχής (Πα: 09:55-11:25)
066 Αθλητική Ψυχαγωγία και Αναψυχή (Πα: 11:35-13:05 Α' τμήμα, Πα: 13:30-15:00 Β' τμήμα)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Αθλητικός Τουρισμός και Αναψυχή
  • Εργασιακός Αθλητισμός
  • Σπορ Περιπέτειας και Αναψυχή Υπαίθρου
  • Προγράμματα Μαζικού Αθλητισμού και ΟΤΑ
  • Προαγωγή της Υγείας και Άθληση

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 1998-2002. Διδακτορικό δίπλωμα στην Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ΤΕΦΑΑ. Διδακτορική διατριβή «Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ».
  • 1998-2002. Κρατικός Υπότροφος για μεταπτυχιακές σπουδές στο εσωτερικό για απόκτηση Διδακτορικού Τίτλου με ειδίκευση στις «Ανθρωπιστικές Επιστήμες στην Φυσική Αγωγή», ύστερα από επιτυχή συμμετοχή σε ειδικούς διαγωνισμούς στην επιστήμη, που διεξήγαγε το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.), με σειρά επιτυχίας 1 στην μοναδική θέση που προκηρύχθηκε στην συγκεκριμένη ειδίκευση.
  • 1996-1998. Κύκλος Μεταπτυχιακών Σπουδών για την απόκτηση Μεταπτυχιακού διπλώματος (Master) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ΤΕΦΑΑ. Μεταπτυχιακή διατριβή «ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΙΛ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ»
  • 1990-1994. Πτυχίο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
    Δίπλωμα ειδικότητας στον Κλασικό Αθλητισμό με βαθμό άριστα (9).

Επιστημονική εμπειρία:

  • 1999-2000 Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Φ.Α.Α.
  • Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα
    1. Διάλεξη στα πλαίσια του μαθήματος «ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ» με τίτλο «Μέθοδοι Αντιμετώπισης Προβλημάτων Μέσης σε Εργαζομένους».
    2. Διάλεξη στα πλαίσια του μαθήματος «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ» με τίτλο «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Άσκησης για Εργαζομένους».

Ερευνητικό έργο:

  1. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Επιχειρηματικότητα στον αθλητικό τομέα – Ολοκληρωμένη παρέμβαση για την ανάδειξη και προώθηση επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και επαγγελματικών δραστηριοτήτων στον αθλητικό τομέα (EQUAL)», που χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και για το χρονικό διάστημα 1 Ιουνίου 2003 μέχρι 31 Αυγούστου 2004. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Κώστα Γεώργιος
  2. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Μελέτη ανάπτυξης συνεργασίας Ελλάδος – Κύπρου σε θέματα Ολυμπισμού ενόψει της 28ης Ολυμπιάδος», που χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και για τα χρονικά διαστήματα από 13 Ιουνίου 2001 μέχρι 31 Αυγούστου 2001 και από 9 Δεκεμβρίου 2001 μέχρι 31 Ιανουαρίου 2002. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Κώστα Γεώργιος
  3. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα στα πλαίσια του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.), πρόγραμμα υποστήριξης της πρακτικής άσκησης φοιτητών/σπουδαστών με τίτλο «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥΣ», και ειδικότερα στο πρόγραμμα Κολύμβησης στη δεύτερη, τρίτη, τέταρτη και πέμπτη φάση του έργου που διήρκησαν από 3 Μαρτίου 1998 μέχρι 31 Μαΐου 1998, από 15 Σεπτεμβρίου 1998 μέχρι 15 Δεκεμβρίου 1998, από 15 Φεβρουαρίου 1999 μέχρι 15 Ιουνίου 1999 και από 15 Σεπτεμβρίου 1999 μέχρι 15 Δεκεμβρίου 1999 αντίστοιχα. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Τοκμακίδης Σάββας
  4. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Η άσκηση ως μέσο βελτίωσης της υγείας και της παραγωγικότητας», που χρηματοδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του Δ.Π.Θ. και για το χρονικό διάστημα 3 Δεκεμβρίου 1997 μέχρι 2 Δεκεμβρίου 1998. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Τζέτζης Γιώργος
  5. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο: «Σχεδιασμός & Υλοποίηση Προγραμμάτων Άσκησης & Φυσικών Δραστηριοτήτων για τη Βελτίωση της Λειτουργικής Ικανότητας των Ατόμων της Τρίτης Ηλικίας», που πραγματοποιήθηκε με χρηματοδότη τον Ο.Π.Α.Π. και για το χρονικό διάστημα 20 Μαΐου 1997 μέχρι 20 Νοεμβρίου 1998. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καμπίτσης Χρήστος

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. Matsouka, O., Kabitsis, C., Harahousou, Y., Trigonis, I. Mood alterations following an indoor and outdoor exercise program in healthy elderly women. Perceptual and Motor Skills, Volume 100, Σελ. 707-715, 2005.
  2. Τριγώνης Ι., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τζέτζης Γ., Ματσούκα Ο. Ο ρόλος των δημογραφικών και των κοινωνικοοικονομικών χαρακτηριστικών των εργοδοτών στην απόφασή τους για εφαρμογή αθλητικών προγραμμάτων στις επιχειρήσεις τους. Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός, Περίοδος Β', Τεύχος 52, Σελ. 20-32, 2004.
  3. Trigonis, I., Harahousou, Y., Kabitsis, C., Matsouka, O. Programas deportivos en el lugar de trabajo y sus beneficios para la salud de los empleados. Leisure and Sport: an multidisciplinary view, Volume 27, Σελ. 105-123, 2004.
  4. Matsouka, O., Kabitsis, C., Harahousou, Y., Trigonis, I. Does a three month exercise programme enhance the subjective view of mobility level amongst elderly women. Journal of Human Movement Studies, Volume 44, Σελ. 373-385, 2003.
  5. Matsouka, O., Kabitsis, C., Harahousou, Y., Trigonis, I. The effects of a physical activity program on selected physical abilities among elderly women. Journal of Gerontological Nursing, Volume 29 (7), Σελ. 50-55, July 2003.
  6. Matsouka, O., Harahousou, Y., Kabitsis, C., Trigonis, I. The effects of a recreational exercise program with differentiated frequency on functional capacity and daily activities patterns in older women. European Journal of Sport Science, Volume 3 (1), Σελ. 1-13, 2003.
  7. Trigonis, I., Harahousou, Y., Kabitsis, C., Tzetzis, G., Matsouka, O. Employees' aspects, needs and motives for involvement in a corporate fitness program in Greece. ACHPER Healthy Lifestyles Journal, Volume 49 (2), Σελ. 11-16, 2002.
  8. Ματσούκα Ο., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τριγώνης Ι. Καταγραφή και αξιολόγηση του περιεχομένου του ελεύθερου χρόνου των ηλικιωμένων ατόμων. Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός, Περίοδος Β', Τεύχος 45, Σελ. 15-22, 2001.
  9. Ματσούκα Ο., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τριγώνης Ι. Καταγραφή και περιγραφή των προγραμμάτων αναψυχής και των φυσικών δραστηριοτήτων στα κέντρα ανοιχτής προστασίας ηλικιωμένων. Αθλητική Απόδοση και Υγεία, Τόμος II, Τεύχος 4, Σελ. 332-342, Δεκέμβριος 2000.
  10. Τριγώνης Ι., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τζέτζης Γ., Ματσούκα Ο. Δημογραφικά στοιχεία, κίνητρα, αποτρεπτικοί λόγοι και κοινωνική υποστήριξη ως παράγοντες διαφοροποίησης της συμμετοχής των εργαζομένων σε αθλητικές δραστηριότητες. Αθλητική Απόδοση και Υγεία, Τόμος 1, Τεύχος 3, Σελ. 225-236, Σεπτέμβριος 1999.

Προσωπική Σελίδα του Ιωάννη Μπάρμπα


Ονοματεπώνυμο:

Ιωάννης Μπάρμπας

Ιδιότητα:

ΕΕΠ

Γνωστικό αντικείμενο:

Ολυμπιακή Πάλη

Τομέας:

Προπονητική

Εργαστήριο:

Προπονητική

Τηλέφωνο:

+30 25310 39743

E-mail:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προσωπική ιστοσελίδα:

 

Γραφείο:

Αίθουσα Πάλης 

Ώρες ακρόασης φοιτητών:

Τετάρτη 11.00-13.00 & Πέμπτη: 10.00-12.00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:

Ν476 Μεθοδολογία Εκμάθησης της Τεχνικής της Πάλης (KOM02451)

Ν479 Πρακτική Άσκηση Ειδικότητας (KOM02450)

Ν478 Παιχνίδια Επαφής-Πάλη στο Αθλητικό Σχολείο (KOM02448)

Εαρινό εξάμηνο:

-Ν477 Στοιχεία Φυσικής Κατάστασης και Τεχνικοτακτικής στην Πάλη -... (KOM02449)

Ν043 Εισαγωγή στην Πάλη (Παλαιός Κωδικός 065) (KOM02444)

Ν480 Αγωνιστική Πάλη (Παλαιός κωδικός 479) (KOM02447)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

Ψυχολογική προετοιμασία ελίτ αθλητών πάλης, Ανάλυση τεχνικής & ταχτικής στην πάλη, Αποκατάσταση αθλητών πάλης   
Σύντομο Βιογραφικό
  • Είμαι ΕΕΠ με γνωστικό αντικείμενο την Ολυμπιακή Πάλη στη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Ήμουν αθλητής του Δημόκριτου Ξάνθης, όπου διακρίθηκα σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες ως μέλος της εθνικής ομάδας Ελληνορωμαϊκής πάλης. Αποφοίτησα από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΔΠΘ και συνέχισα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην Εθνική Ακαδημία στην Σόφια Βουλγαρίας, όπου σπούδαζα και απέκτησα διδακτορικό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή. Είμαι Επιστημονικός σύμβουλος και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Πάλης UWW και αναπληρωτής διευθυντής του Διεθνούς Δικτύου Ερευνητών Πάλης INWR. Επίσης ήμουν ενεργό μέλος της ένωσης προπονητών της FILA. Είμαι κάτοχος του διεθνούς διπλώματος προπονητών της FILA/UWW. Έχω εργαστεί ως ερευνητικός συνεργάτης με την Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης και την Κυπριακή Ομοσπονδία Πάλης ως επιστημονικός σύμβουλος. Είμαι μέλος του πανεπιστημιακού αθλητισμού στην επιτροπή της E.A.T.E. Αποδεδειγμένα γνωρίζω δύο γλώσσες αγγλικά και βουλγαρικά και μιλώ τα ρωσικά. Τριάντα (31) άρθρα μου έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρα επιστημονικά ξενόγλωσσα και ελληνικά περιοδικά, επίσης έχω ενενήντα δυο (92) ανακοινώσεις και παρουσιάσεις σε επιστημονικά συνέδρια και συμπόσια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχω συγγράψει και μεταφράσει τέσσερα (4) βιβλία.
     
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ 
    2003 ΕΕΠ Πάλης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στην Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
    2006-2014 τακτικός καθηγητής σε σχολές προπονητών της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Πάλης "FILA/UWW σχολές προπονητών 2006 ESP, 2008 GER, 2009 ARM, 2010 FIN, 2011 ITA, 2012 LUT, 2013 POR
    2008 Εκπαιδευτής στην σχολή προπονητών στην Pionkgiank-Βόρειας Κορέας υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής IOC & την Παγκόσμια Ομοσπονδία Πάλης FILA/UWW  
    2002-2004, Επιστημονικός Σύμβουλος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Πάλης
    1999-2004 & 2012-2013, Επιστημονικός συνεργάτης της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πάλης

Σπουδές:

  • -

Επιστημονική εμπειρία:

  • -

Ερευνητικό έργο:

  1. -

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. -

Προσωπική Σελίδα του Ανέστη Γιαννακόπουλου

no portrait Ονοματεπώνυμο: Γιαννακόπουλος Ανέστης
Ιδιότητα: Ειδικό Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Ε.ΔΙ.Π.)
Γνωστικό αντικείμενο:  
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο:  
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Δε: , Τρ: 

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
-

Εαρινό εξάμηνο:
-

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • -

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • -

Επιστημονική εμπειρία:

  • -

Ερευνητικό έργο:

  1. -

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. -