Προσωπική Σελίδα του Ιωάννη Μπάρμπα


Ονοματεπώνυμο:

Ιωάννης Μπάρμπας

Ιδιότητα:

ΕΕΠ

Γνωστικό αντικείμενο:

Ολυμπιακή Πάλη

Τομέας:

Προπονητική

Εργαστήριο:

Προπονητική

Τηλέφωνο:

+30 25310 39743

E-mail:

imparmpa@phyed.duth.gr

Προσωπική ιστοσελίδα:

 

Γραφείο:

Αίθουσα Πάλης 

Ώρες ακρόασης φοιτητών:

Τετάρτη 11.00-13.00 & Πέμπτη: 10.00-12.00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:

Ν476 Μεθοδολογία Εκμάθησης της Τεχνικής της Πάλης (KOM02451)

Ν479 Πρακτική Άσκηση Ειδικότητας (KOM02450)

Ν478 Παιχνίδια Επαφής-Πάλη στο Αθλητικό Σχολείο (KOM02448)

Εαρινό εξάμηνο:

-Ν477 Στοιχεία Φυσικής Κατάστασης και Τεχνικοτακτικής στην Πάλη -... (KOM02449)

Ν043 Εισαγωγή στην Πάλη (Παλαιός Κωδικός 065) (KOM02444)

Ν480 Αγωνιστική Πάλη (Παλαιός κωδικός 479) (KOM02447)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

Ψυχολογική προετοιμασία ελίτ αθλητών πάλης, Ανάλυση τεχνικής & ταχτικής στην πάλη, Αποκατάσταση αθλητών πάλης   
Σύντομο Βιογραφικό
  • Είμαι ΕΕΠ με γνωστικό αντικείμενο την Ολυμπιακή Πάλη στη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Ήμουν αθλητής του Δημόκριτου Ξάνθης, όπου διακρίθηκα σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες ως μέλος της εθνικής ομάδας Ελληνορωμαϊκής πάλης. Αποφοίτησα από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΔΠΘ και συνέχισα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην Εθνική Ακαδημία στην Σόφια Βουλγαρίας, όπου σπούδαζα και απέκτησα διδακτορικό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή. Είμαι Επιστημονικός σύμβουλος και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Πάλης UWW και αναπληρωτής διευθυντής του Διεθνούς Δικτύου Ερευνητών Πάλης INWR. Επίσης ήμουν ενεργό μέλος της ένωσης προπονητών της FILA. Είμαι κάτοχος του διεθνούς διπλώματος προπονητών της FILA/UWW. Έχω εργαστεί ως ερευνητικός συνεργάτης με την Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης και την Κυπριακή Ομοσπονδία Πάλης ως επιστημονικός σύμβουλος. Είμαι μέλος του πανεπιστημιακού αθλητισμού στην επιτροπή της E.A.T.E. Αποδεδειγμένα γνωρίζω δύο γλώσσες αγγλικά και βουλγαρικά και μιλώ τα ρωσικά. Τριάντα (31) άρθρα μου έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρα επιστημονικά ξενόγλωσσα και ελληνικά περιοδικά, επίσης έχω ενενήντα δυο (92) ανακοινώσεις και παρουσιάσεις σε επιστημονικά συνέδρια και συμπόσια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχω συγγράψει και μεταφράσει τέσσερα (4) βιβλία.
     
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ 
    2003 ΕΕΠ Πάλης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στην Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
    2006-2014 τακτικός καθηγητής σε σχολές προπονητών της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Πάλης "FILA/UWW σχολές προπονητών 2006 ESP, 2008 GER, 2009 ARM, 2010 FIN, 2011 ITA, 2012 LUT, 2013 POR
    2008 Εκπαιδευτής στην σχολή προπονητών στην Pionkgiank-Βόρειας Κορέας υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής IOC & την Παγκόσμια Ομοσπονδία Πάλης FILA/UWW  
    2002-2004, Επιστημονικός Σύμβουλος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Πάλης
    1999-2004 & 2012-2013, Επιστημονικός συνεργάτης της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πάλης

Σπουδές:

  • -

Επιστημονική εμπειρία:

  • -

Ερευνητικό έργο:

  1. -

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. -

Προσωπική Σελίδα του Ιωάννη Τριγώνη

trigonis

Ονοματεπώνυμο:

Ιωάννης Τριγώνης

Ιδιότητα:

Ε.Ε.Π.

Γνωστικό αντικείμενο:

Αθλητική Ψυχαγωγία και Αναψυχή

Τομέας:

Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή

Εργαστήριο:

Αθλητικού Τουρισμού & Αναψυχής

Τηλέφωνο:

25310 39702

E-mail:

itrigon@phyed.duth.gr

Προσωπική ιστοσελίδα:

 

Γραφείο:

B 2-3

Ώρες ακρόασης φοιτητών:

Παρασκευή: 11:00-13:00

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
503 Τουρισμός και Αθλητική Αναψυχή (Τε: 10:40-12:20)

Ν056 Σπορ στα Ξενοδοχεία (Τρ: 10:40-12:20)

Ν501 Τουρισμός & Αθλητική Αναψυχή (Τρ: 12:20-15:00)

Ν152 Οργάνωση Γυμναστηρίων & Προγραμμάτων Εργασιακού Αθλητισμού (Τε: 16:50-18:20)

Ν059 Εξατομικευμένη Άσκηση (Πε: 13:30-15:00)

Ν057 Baseball – Softball (Πε: 09:55-11:25)

Εαρινό εξάμηνο:
263 Εργασιακός Αθλητισμός – Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Τε: 15:55-17:35 Α' τμήμα, Τε: 17:35-19:15 Β' τμήμα)
505 Πρακτική Άσκηση Ειδικότητας Αθλητικού Τουρισμού & Αναψυχής (Πα: 09:55-11:25)
066 Αθλητική Ψυχαγωγία και Αναψυχή (Πα: 11:35-13:05 Α' τμήμα, Πα: 13:30-15:00 Β' τμήμα)

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Αθλητικός Τουρισμός και Αναψυχή
  • Εργασιακός Αθλητισμός
  • Σπορ Περιπέτειας και Αναψυχή Υπαίθρου
  • Προγράμματα Μαζικού Αθλητισμού και ΟΤΑ
  • Προαγωγή της Υγείας και Άθληση

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • 1998-2002. Διδακτορικό δίπλωμα στην Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ΤΕΦΑΑ. Διδακτορική διατριβή «Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ».
  • 1998-2002. Κρατικός Υπότροφος για μεταπτυχιακές σπουδές στο εσωτερικό για απόκτηση Διδακτορικού Τίτλου με ειδίκευση στις «Ανθρωπιστικές Επιστήμες στην Φυσική Αγωγή», ύστερα από επιτυχή συμμετοχή σε ειδικούς διαγωνισμούς στην επιστήμη, που διεξήγαγε το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.), με σειρά επιτυχίας 1 στην μοναδική θέση που προκηρύχθηκε στην συγκεκριμένη ειδίκευση.
  • 1996-1998. Κύκλος Μεταπτυχιακών Σπουδών για την απόκτηση Μεταπτυχιακού διπλώματος (Master) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ΤΕΦΑΑ. Μεταπτυχιακή διατριβή «ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΙΛ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ»
  • 1990-1994. Πτυχίο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
    Δίπλωμα ειδικότητας στον Κλασικό Αθλητισμό με βαθμό άριστα (9).

Επιστημονική εμπειρία:

  • 1999-2000 Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Φ.Α.Α.
  • Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα
    1. Διάλεξη στα πλαίσια του μαθήματος «ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ» με τίτλο «Μέθοδοι Αντιμετώπισης Προβλημάτων Μέσης σε Εργαζομένους».
    2. Διάλεξη στα πλαίσια του μαθήματος «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ» με τίτλο «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Άσκησης για Εργαζομένους».

Ερευνητικό έργο:

  1. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Επιχειρηματικότητα στον αθλητικό τομέα – Ολοκληρωμένη παρέμβαση για την ανάδειξη και προώθηση επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και επαγγελματικών δραστηριοτήτων στον αθλητικό τομέα (EQUAL)», που χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και για το χρονικό διάστημα 1 Ιουνίου 2003 μέχρι 31 Αυγούστου 2004. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Κώστα Γεώργιος
  2. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Μελέτη ανάπτυξης συνεργασίας Ελλάδος – Κύπρου σε θέματα Ολυμπισμού ενόψει της 28ης Ολυμπιάδος», που χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και για τα χρονικά διαστήματα από 13 Ιουνίου 2001 μέχρι 31 Αυγούστου 2001 και από 9 Δεκεμβρίου 2001 μέχρι 31 Ιανουαρίου 2002. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Κώστα Γεώργιος
  3. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα στα πλαίσια του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.), πρόγραμμα υποστήριξης της πρακτικής άσκησης φοιτητών/σπουδαστών με τίτλο «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥΣ», και ειδικότερα στο πρόγραμμα Κολύμβησης στη δεύτερη, τρίτη, τέταρτη και πέμπτη φάση του έργου που διήρκησαν από 3 Μαρτίου 1998 μέχρι 31 Μαΐου 1998, από 15 Σεπτεμβρίου 1998 μέχρι 15 Δεκεμβρίου 1998, από 15 Φεβρουαρίου 1999 μέχρι 15 Ιουνίου 1999 και από 15 Σεπτεμβρίου 1999 μέχρι 15 Δεκεμβρίου 1999 αντίστοιχα. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Τοκμακίδης Σάββας
  4. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Η άσκηση ως μέσο βελτίωσης της υγείας και της παραγωγικότητας», που χρηματοδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του Δ.Π.Θ. και για το χρονικό διάστημα 3 Δεκεμβρίου 1997 μέχρι 2 Δεκεμβρίου 1998. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Τζέτζης Γιώργος
  5. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο: «Σχεδιασμός & Υλοποίηση Προγραμμάτων Άσκησης & Φυσικών Δραστηριοτήτων για τη Βελτίωση της Λειτουργικής Ικανότητας των Ατόμων της Τρίτης Ηλικίας», που πραγματοποιήθηκε με χρηματοδότη τον Ο.Π.Α.Π. και για το χρονικό διάστημα 20 Μαΐου 1997 μέχρι 20 Νοεμβρίου 1998. Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καμπίτσης Χρήστος

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. Matsouka, O., Kabitsis, C., Harahousou, Y., Trigonis, I. Mood alterations following an indoor and outdoor exercise program in healthy elderly women. Perceptual and Motor Skills, Volume 100, Σελ. 707-715, 2005.
  2. Τριγώνης Ι., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τζέτζης Γ., Ματσούκα Ο. Ο ρόλος των δημογραφικών και των κοινωνικοοικονομικών χαρακτηριστικών των εργοδοτών στην απόφασή τους για εφαρμογή αθλητικών προγραμμάτων στις επιχειρήσεις τους. Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός, Περίοδος Β', Τεύχος 52, Σελ. 20-32, 2004.
  3. Trigonis, I., Harahousou, Y., Kabitsis, C., Matsouka, O. Programas deportivos en el lugar de trabajo y sus beneficios para la salud de los empleados. Leisure and Sport: an multidisciplinary view, Volume 27, Σελ. 105-123, 2004.
  4. Matsouka, O., Kabitsis, C., Harahousou, Y., Trigonis, I. Does a three month exercise programme enhance the subjective view of mobility level amongst elderly women. Journal of Human Movement Studies, Volume 44, Σελ. 373-385, 2003.
  5. Matsouka, O., Kabitsis, C., Harahousou, Y., Trigonis, I. The effects of a physical activity program on selected physical abilities among elderly women. Journal of Gerontological Nursing, Volume 29 (7), Σελ. 50-55, July 2003.
  6. Matsouka, O., Harahousou, Y., Kabitsis, C., Trigonis, I. The effects of a recreational exercise program with differentiated frequency on functional capacity and daily activities patterns in older women. European Journal of Sport Science, Volume 3 (1), Σελ. 1-13, 2003.
  7. Trigonis, I., Harahousou, Y., Kabitsis, C., Tzetzis, G., Matsouka, O. Employees' aspects, needs and motives for involvement in a corporate fitness program in Greece. ACHPER Healthy Lifestyles Journal, Volume 49 (2), Σελ. 11-16, 2002.
  8. Ματσούκα Ο., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τριγώνης Ι. Καταγραφή και αξιολόγηση του περιεχομένου του ελεύθερου χρόνου των ηλικιωμένων ατόμων. Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός, Περίοδος Β', Τεύχος 45, Σελ. 15-22, 2001.
  9. Ματσούκα Ο., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τριγώνης Ι. Καταγραφή και περιγραφή των προγραμμάτων αναψυχής και των φυσικών δραστηριοτήτων στα κέντρα ανοιχτής προστασίας ηλικιωμένων. Αθλητική Απόδοση και Υγεία, Τόμος II, Τεύχος 4, Σελ. 332-342, Δεκέμβριος 2000.
  10. Τριγώνης Ι., Καμπίτσης Χ., Χαραχούσου Υ., Τζέτζης Γ., Ματσούκα Ο. Δημογραφικά στοιχεία, κίνητρα, αποτρεπτικοί λόγοι και κοινωνική υποστήριξη ως παράγοντες διαφοροποίησης της συμμετοχής των εργαζομένων σε αθλητικές δραστηριότητες. Αθλητική Απόδοση και Υγεία, Τόμος 1, Τεύχος 3, Σελ. 225-236, Σεπτέμβριος 1999.

Προσωπική Σελίδα του Γεώργιου Δαστερίδη

no portrait Ονοματεπώνυμο: Δαστερίδης Γεώργιος
Ιδιότητα: Ειδικό Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Ε.ΔΙ.Π.)
Γνωστικό αντικείμενο:  
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 
E-mail: gdaster@phyed.duth.gr
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο:  
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Δε: , Τρ: 

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
-

Εαρινό εξάμηνο:
-

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • -

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • -

Επιστημονική εμπειρία:

  • -

Ερευνητικό έργο:

  1. -

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. -

Προσωπική Σελίδα του Ανέστη Γιαννακόπουλου

no portrait Ονοματεπώνυμο: Γιαννακόπουλος Ανέστης
Ιδιότητα: Ειδικό Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Ε.ΔΙ.Π.)
Γνωστικό αντικείμενο:  
Τομέας: Προπονητική
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 25310 
E-mail: agianna@phyed.duth.gr
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο:  
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Δε: , Τρ: 

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
-

Εαρινό εξάμηνο:
-

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • -

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές:

  • -

Επιστημονική εμπειρία:

  • -

Ερευνητικό έργο:

  1. -

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. -

Προσωπική Σελίδα της Κυριακούλας Εμμανουηλίδου

photo Ονοματεπώνυμο: Εμμανουηλίδου Κυριακούλα
Ιδιότητα: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.)
Γνωστικό αντικείμενο:  Διδακτική στη Φυσική Αγωγή
Τομέας: Οργάνωση Αθλητισμού - Σχολική Φυσική Αγωγή - Αναψυχή
Εργαστήριο:  
Τηλέφωνο: +30 2531039628 
E-mail: kemmanou@phyed.duth.gr
Προσωπική ιστοσελίδα:  
Γραφείο:  Β1-4
Ώρες ακρόασης φοιτητών: Τρ, Πεμπ: 16:00-18:00 

Διδασκόμενα μαθήματα
Χειμερινό εξάμηνο:
- Ν181 Πρακτική Άσκηση στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση

- N108 Παιχνίδια φυσικού/κινητικού γραμματισμού

Εαρινό εξάμηνο:

- Ν181 Πρακτική Άσκηση στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση

-Ν146 Φυσική Αγωγή στη Β/θμια Εκπαίδευση

Επιστημονικά (ερευνητικά) ενδιαφέροντα

  • Διδακτική της Φυσικής Αγωγής
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού και μαθητή

Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές: 

  • 2011: Διδακτορικό δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή, Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δ.Π.Θ. Τίτλος διατριβής: «Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση διδασκόντων Φυσικής Αγωγής στην αξιολόγηση / βαθμολόγηση μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης».
  • 2003: Μεταπτυχιακό δίπλωμα Ειδίκευσης με κατεύθυνση «Σχολική Φυσική Αγωγή». Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δ.Π.Θ. Τίτλος διατριβής: «Ο Ακαδημαϊκός Χρόνος Μάθησης (ALT-PE) ως μέσο μέτρησης της αποτελεσματικότητας του διδάσκοντα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»
  • 1988: Πτυχίο στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δ.Π.Θ.-

Επιστημονική εμπειρία 

  • 2024 (4 & 5 Σεπτεμβρίου): Στυλ διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή: θεωρία και πράξη Επιμορφώτρια σε δύο συναντήσεις, που διοργανώθηκαν από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ11-Δράμας, Ξάνθης, Ροδόπης, για εκπαιδευτικούς ΠΕ11 - Φυσικής Αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των νομών Ροδόπης και Ξάνθης αντίστοιχα.
  • 2024 (31 Μαΐου): Δραστηριότητες και παιχνίδια φυσικού εγγραμματισμού. Εισήγηση στην Ημερίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής (στο πλαίσιο του 32ου Διεθνούς Συνεδρίου Φυσικής Αγωγής). Κομοτηνή
  • 2023 (9 Ιουνίου): «BE–NEW»: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής. Εισήγηση στην Ημερίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής (στο πλαίσιο του 31ου Διεθνούς Συνεδρίου Φυσικής Αγωγής). Κομοτηνή
  • 2021 (6 Απριλίου): "Τα Στυλ διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή – Πώς; Πότε; Γιατί;" Κεντρική εισηγήτρια στο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο που διοργανώθηκε από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Κεντρικής Μακεδονίας για τους Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής των Π.Ε. Σερρών και Κιλκίς
  • 2016 (20 Μαΐου): «Η εφαρμογή της μεθόδου CLIL στη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής». Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην στρογγυλή τράπεζα με θέμα «Καινοτομίες στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο 24ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής. Κομοτηνή
  • 2016 (9 Απριλίου): «Εκπαιδευτική αξιοποίηση των ψηφιακών σεναρίων στη Φυσική Αγωγή»: Εισήγηση σε στρογγυλή τράπεζα του 4ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνέδριου Κ. Μακεδονίας: «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη», Θεσσαλονίκη
  • 2014, Ιούνιος. «Μαθηματικά & Φυσική Αγωγή στη Β’ Δημοτικού». Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτικών της 7ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης, Γραφείο Σχολικού Συμβούλου, Θεσσαλονίκη.
  • 2014, Απρίλιος. «Jump, skip, hop... Αγγλικά εν κινήσει». Εισήγηση στην Επιμορφωτική συνάντηση σχολικών συμβούλων με τίτλο «CLIL: συνάντηση Γλώσσας και Περιεχομένου». 3ο ΠΠΔΣ Ευόσμου, Θεσσαλονίκη
  • 2012 (14, 15, 21, 22 Μαρτίου): Κεντρική εισηγήτρια σε τέσσερα σεμινάρια που οργανώθηκαν από το Σχολικό σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Καβάλας-Δράμας με θέμα «Αποτελεσματική διδασκαλία και Αυτοαξιολόγηση διδάσκοντα».
  • 2011 (10 Δεκεμβρίου): Υπηρεσίες του διαδικτύου για υποστήριξη της εκπαίδευσης στη Φυσική Αγωγή. Εισήγηση στο 12ο θεματικό συνέδριο της Ένωσης Γυμναστών Βορείου Ελλάδος,  Θεσσαλονίκη. 
  • 2009 (9 & 10 Σεπτεμβρίου): Κεντρική εισηγήτρια στα σεμινάρια που οργανώθηκαν από το Σχολικό σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Καβάλας-Δράμας με θέμα «Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής στην Αξιολόγηση του Μαθητή».

Κριτής στα επιστημονικά περιοδικά  "Άθληση και Κοινωνία" και "Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό" (www.hape.gr)

Ερευνητικό έργο:

  1. 04/03/2024-31/12/2026: Μέλος του ερευνητικού προγράμματος με τίτλο: «Counteracting diabetes using interdisciplinary educative programs - DUSE» και ΚΕ: 83185, για την εκπόνηση έργου με αντικείμενο: 1) Συμβολή στην προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού (W2), 2) Συμβολή στη συλλογή δεδομένων και οργάνωση διδασκαλίας (WP3), 3) Συμβολή στην ανάλυση δεδομένων (WP5), 4) Συμβολή στην ανάπτυξη επικοινωνιακού υλικού υγείας και οργάνωσης συνεδρίου (WP6).
  2. 25/02/2021 - 31/12/2023: Μέλος του ερευνητικού προγράμματος με τίτλο: «ERASMUS+ Άσκηση για τον Διαβήτη: Ευεργετικές επιδράσεις νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων φυσικής δραστηριότητας» «ERASMUS+ SPORT Exercise for diabetes: beneficial effect of new educational and physical activity programs “BE NEW”» και ΚΕ: 82641, για την εκπόνηση έργου με αντικείμενο: Δημιουργία πρωτοκόλλων άσκησης για άτομα με διαβήτη, δημιουργία BE-NEW οδηγιών για την εφαρμογή των αθλητικών δραστηριοτήτων, δημιουργία BE-NEW ακαδημαϊκού μαθήματος και βάση γνώσης επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και δημιουργία BE-NEW έκθεσης αξιολόγησης.
  3. Ιούνιος 2023 & Ιούνιος 2022: Μέλος του ερευνητικού προγράμματος «Future λeaders Summer Series-Thrace: Νοοτροπία Ανάπτυξης (Growth Mindset) και φυσικές δραστηριότητες στο πλαίσιο των σύγχρονων στόχων της Φυσικής Αγωγής» σε συνεργασία με το Alba Graduate Business School, The American College of Greece (διαχειριστής) το οποίο χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Λάτση.
  4. 2018-2019: Επιμορφώτρια και συγγραφέας συμπληρωματικού υλικού στο Έργο «Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου ΤΠΕ στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ)", Κ.Ε. 82252, «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ
  5. 2018-19 Μέλος του ερευνητικού προγράμματος, στο πλαίσιο της πρόσκλησης Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση [EDULLL34-AA: 1901] “Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές ” NSRF 2014-2020 με Κωδικό MIS: 5006293: 1.1 – Ανάπτυξη, έλεγχος και εφαρμογή συστηματικής παρατήρησης /εργαλείων αξιολόγησης της αποτελεσματικής διδασκαλίας των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής. Αποδοχή χρηματοδότησης 5/10/17 (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης).
  6. 2016-18: Μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας του 3ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KΑ2: Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices, Action: Strategic Partnerships for school education, με κωδικό 2016-1-EL01-KA201-023703 και τίτλο «Promoting CLIL implementation in Europe».
  7. 2015-16: Ειδικός Εμπειρογνώμονας για την εκπόνηση μελέτης εξειδίκευσης μεθοδολογίας ανάπτυξης σεναρίων Φυσικής Αγωγής και δύο δειγματικών ψηφιακών σεναρίων στο γνωστικό αντικείμενο, στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 1 της Πράξης με τίτλο: «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» με κωδικό MIS 479325 και ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
  8. 2011: Ειδικός εμπειρογνώμονας της συγγραφικής ομάδας του Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό του Νέου Προγράμματος Σπουδών της φυσικής αγωγής για το δημοτικό, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, -Οριζόντια Πράξη», με κωδικό MIS 295450 και ειδικότερα στο πλαίσιο του Υποέργου 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οδηγών για τον εκπαιδευτικό «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» με ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. http://repository.edulll.gr/edulll/handle/10795/1892
  9. 2008-2009: Επιμορφώτρια και αξιολογήτρια στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Αξιολόγηση και επιμόρφωση των καθηγητών φυσικής αγωγής των εκπαιδευτηρίων Δούκα σε θέματα Διδακτικής» ΔΠΘ (Κ.Ε.: 1800) 27/11/08-30/9/09 (Εκπαιδευτήρια Δούκα Α.Ε).
  10. 2006: Επιμορφώτρια στο ερευνητικό πρόγραμμα με κωδικό 53014.01 και τίτλο «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ-σχεδίαση και υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής», Π.Θ. (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων-E.E).

Κυριότερες δημοσιεύσεις:

  1. Venetsanou, F., Emmanouilidou, K., Soutos, K., Sotiriou A.S., Bastida, L., Moya, A. & Kambas, A. (2020). Towards a Functional Approach to the Assessment of Daily Life Physical Activity in Children: Are the PAQ-C and Fitbit Flex-2 Technically Adequate? International Journal of Environmental Research and Public Health, 17, 8503. doi:10.3390/ijerph17228503
  2. Venetsanou, F.; Emmanouilidou, K.; Kouli, O.; Bebetsos, E.; Comoutos, N.; Kambas, A. Physical Activity and Sedentary Behaviors of Young Children: Trends from 2009 to 2018. Int. J. Environ. Res. Public Health 2020, 17, 1645.
  3. Arampatzi, G., Derri, V., Emmanouilidou, K., & Kyrgyridis, P. (2019). Adaptation and Examination of the Greek General Formative Assessment Framework P.D. 152/2013 in Physical Education Teachers. Journal of Advances in Sports and Physical Education, 2(8), 162-170. DOI: 10.36348/JASPE.2019.v02i08.001
  4. Emmanouilidou, K. & Laskaridou, Ch. (2017). Physical Education through CLIL: Teaching movement vocabulary to young learners. Research Papers in Language Teaching and Learning, 18(2), 51-62.
  5. Kyrgiridis, P., Derri, V., Emmanouilidou, K., Chlapoutaki, E., & Kioumourtzoglou, E. (2014). Development of a Questionnaire for Self-Evaluation of Teacher Effectiveness in Physical Education (SETEQ-PE). Measurement in Physical Education and Exercise Science, 18(2), 73-90. 
  6. Derri, V., Emmanouilidou, K., Antoniou P., & Chatzaraki, V. (2012). Distance versus Face To Face Professional Development Environment: Physical Educators’ Knowledge Acquisition on Student Evaluation. Journal of Teaching and Education, 1(5), 179-183.
  7. Emmanouilidou, K., Derri, V., Antoniou P., & Kyrgiridis, P. (2012). Comparison between Synchronous and Asynchronous Instructional Delivery Method of Training Programme on In-Service Physical Educators’ Knowledge. Turkish Online Journal of Distance Education, 13(4), 193-208. ISSN: 1302-6488.
  8. Derri, V., Avgerinos, A., Emmanouilidou, K., & Kioumourtzoglou, E. (2012). What Do Greek Physical Education Teachers Know About Elementary Student Assessment? Journal of Human Sport & Exercise, 7(3), 658-670.  
  9. Emmanouilidou, K., Derri, V., Aggelousis, N., & Vassiliadou, O. (2012). Development and evaluation of a questionnaire to assess physical educators’ knowledge of student assessment. The Physical Educator, 69(2), 105-118. 
  10. Δέρρη, Β., Εμμανουηλίδου, Κ., & Βασιλειάδου, Ο. (2011). Ψηφιακό Σχολείο. Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών. Οδηγός για τον εκπαιδευτικό της Φυσικής Αγωγής στο δημοτικό σχολείο. https://goo.gl/C1JipG
  11. Emmanouilidou, K., Antoniou, P., & Derri, V. (2010). Physical Educators’ Perspectives οn Instructional Methodology οf Synchronous Distance Professional Development. The Turkish Online Journal of Distance Education, 11(2), 51-60. 
  12. Derri, V., Emmanouilidou, K., Vassiliadou, O., Tzetzis, G., & Kioumourtzoglou, E. (2008). Relationship between Academic Learning Time in Physical Education (ALT-PE) and Skill Concepts Acquisition and Retention. The Physical Educator, 65(3), 134-145. 
  13. Derri, V., Emmanouilidou, K., Vassiliadou, O., Kioumourtzoglou, E., & Loza Olave, E. (2007). Academic learning time in physical education (ALT-PE): is it related to fundamental movement skill acquisition and learning? Revista Internacional De Ciencias del Deporte, 6(3), 12-23. 
  14. Εμμανουηλίδου Κ., Δέρρη Β., Βασιλειάδου Ο., & Κιουμουρτζόγλου Ε. (2007). Ο Ακαδημαϊκός Χρόνος Μάθησης στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισμό, 5(1), 1-9. 

Σύντομα άρθρα σε Διεθνή και Πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια: 18

Προφορικές και Αναρτημένες ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια: 44