710 - Μάθηση και απόδοση
Ν710 - Μάθηση και απόδοση
Κωδικός Μαθήματος 710 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τηλ: +30 25310 39679 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Ζέτου Ε. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο Β' εξάμηνο |
Τύπος Μαθήματος Επιλογής |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής - |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: motor learning ,motor performance, experts - novice, skill acquisition, motor skills. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Σκοπός τους μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων και εμπειριών από τους φοιτητές σχετικά α. με τις αλλαγές στην κινητική συμπεριφορά οι οποίες είναι αποτέλεσμα εξάσκησης και απόκτησης σχετικών εμπειριών β. με την διαδικασία καταγραφής και αξιολόγησης της διαδικασίας μάθησης και της επίτευξης υψηλής αθλητικής απόδοσης και γ. με τη δημιουργία συνθηκών εξάσκησης οι οποίες θα μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες μάθησης – απόκτησης κινητικών δεξιοτήτων και τεχνικών στοιχείων. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να εφαρμόσουν τις παραπάνω γνώσεις και εμπειρίες κάτω από διαφορετικές και εξειδικευμένες συνθήκες και να καθοδηγήσουν τους ασκούμενους σε σταθερές και μόνιμες μέσα στο χρόνο αλλαγές της κινητικής τους συμπεριφοράς με στόχο την δεξιοτεχνική εκτέλεση πολλαπλών των κινητικών στοιχείων. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Εισηγήσεις, workshops -μαθήματα πρακτικής εφαρμογής – παρουσίαση εργασίας, σχεδιασμός προγραμμάτων εξάσκησης. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: 1. Σχεδιασμός και παρουσίαση πρακτικής εφαρμογής Ι στο Workshop (Πρακτικό μάθημα με εφαρμογή θεωρίας) 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. Schmidt, R.A. & Wrisberg, C.Α (2004). Motor Learning and Performance. Champaign IL: Human Kinetics. 2. Starkes J.L. & Ericsson K.A. (2004). Expert performance in sports. Advances in Research on Sport Expertise. Champaign IL: Human Kinetics. 3. Khudson D.W. & Morrison C.S. (2002). Qualitative analysis of Human Movement Champaign IL: Human Kinetics. 4. Christina R.W. & Corcos, M.D. (1993). Προπονητής & Μάθηση – Απόδοση. Θεσσαλονίκη: Σάλτο. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση - |
709 - Αποτελεσματικότητα του προπονητή
Κωδικός Μαθήματος 709 |
Κατηγορία Μαθήματος Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπεύθυνος Μαθήματος Ονοματεπώνυμο: Δούδα Ελένη Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τηλ: +30 25310 39715 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες Ζέτου Ε., Τουμπέκης Α. & Αυλωνίτη Α. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εξάμηνο Β' εξάμηνο |
Τύπος Μαθήματος Επιλογής |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διεξαγωγής Εξ’ αποστάσεως |
Συναντήσεις με Διδάσκοντα Μετά από συνεννόηση |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: expert athlete, effectiveness coaching program, performance, evaluation, measurements, physiological tests, test batteries, laboratory methods, field test, kinanthropometry, growth, maturation, motor development, body composition, adipose tissue, body size, body mass, stature, somatotype, body proportions, adolescence, exercise, motivation, goal setting, positive reinforcement, training programming -Fundamental of training |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος Σκοπός και στόχος του μαθήματος είναι να αναλύσει τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ή ικανού προπονητή, ο οποίος θα πρέπει να είναι ενημερωμένος στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα της σύγχρονης αθλητικής επιστήμης. Η ‘’ανατομία’’ ενός αποτελεσματικού προπονητή θεωρείται ότι είναι ένα πολυδιάστατο μοντέλο όπου ξεχωριστή θέση κατέχει η προσωπικότητα, ο χαρακτήρας, η μόρφωση, οι ικανότητές του, η εμπειρία που έχει, η συμπεριφορά, η ικανότητα επικοινωνίας και οι διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσει έτσι ώστε να διακρίνεται στο έργο που έχει αναλάβει να πραγματοποιήσει. Κατά συνέπεια, η ανάπτυξη δεξιοτήτων στην παιδική ηλικία, η γνώση των βιολογικών αλλαγών που συμβαίνουν στην αναπτυξιακή ηλικία, η αξιολόγηση των αθλητών, ο σχεδιασμός ενός προπονητικού προγράμματος, η ενίσχυση, η παρακίνηση, οι δεξιότητες επικοινωνίας, οι υψηλές επιδόσεις στον αθλητισμό καθώς και οι μέθοδοι και πρακτικές βελτίωσης της αγωνιστικής απόδοσης αποτελούν τους κύριους άξονες που σκιαγραφούν τα χαρακτηριστικά και το ρόλο του αποτελεσματικού προπονητή. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλίας Οι παραπάνω θεματικές ενότητες θα αναπτυχθούν θεωρητικά με εισηγήσεις δια ζώσης και εξ΄ αποστάσεως και οι διδασκόμενοι θα πραγματοποιούν ατομικές ή ομαδικές εργασίες και θα συμμετέχουν σε διάφορα quiz που έχουν σχεδιαστεί για την καλύτερη εμπέδωση της διδακτικής ύλης. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τρόπος(οι) Αξιολόγησης Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει: 1. Κατάθεση 1ης ομαδικής εργασίας 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία 1. American College of Sports Medicine (1995). ACSM’S Guidelines for exercise testing and prescription, 5th Edition, Williams & Wilkins (eds), USA, p. 49-85. 2. Australian Sports Commission (2000). Physiological Tests for Elite Athletes. Champaign, IL: Human Kinetics, chapter 14 & 23. 3. Christina, R. W. & Corcos, D. M. (1993). Προπονητής Μάθηση και Απόδοση. Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ, Θεσσαλονίκη. 4. Martens R. (1993). Προπονητής και Αθλητική Ψυχολογία. Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ, Θεσσαλονίκη. 5. Morrow R.J., Jackson W.A., Disch G.J., Mood P.D. (2000). Measurement and Evaluation in Human Performance. Champaign, IL: Human Kinetics, 272-292. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση - |