Ν711 - Σύγχρονες μέθοδοι προπόνησης για τη μεγιστοποίηση των νευρομυϊκών προσαρμογών

Κωδικός Μαθήματος
Ν711
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Αγγελούσης Νικόλαος
Βαθμίδα: Καθηγητής
Τηλ: +30 25310 39655
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Χατζητάκη Β., & Κοτζαμανίδης Χ.
Εξάμηνο
Γ' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
Διαλέξεις – Εργαστήρια
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: neuromuscular, training, adaptation, force, fatigue, motor control.


Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Να κατανοήσουν οι φοιτητές τους νευρομυϊκούς μηχανισμούς που σχετίζονται με τη βελτίωση της αθλητικής επίδοσης αλλά και με την πρόληψη αθλητικών τραυματισμών, καθώς και της σημασία της προπόνησης με στόχο τη μεγιστοποίηση των νευρομυϊκών προσαρμογών. Ειδικότερα, στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα γνωρίζουν:

  1. τη λειτουργία του νευρομυϊκού συστήματος στις αθλητικές κινήσεις
  2. τις μεθόδους (εργαστηριακές και τεστ πεδίου) αξιολόγησης της νευρομυϊκής λειτουργίας
  3. τις μεθόδους βελτίωσης της νευρομυϊκής λειτουργίας για τη βελτίωση της ποιότητας των κινήσεων
  4. τις μεθόδους βελτίωσης της νευρομυϊκής απόδοσης για τη μεγιστοποίηση της δύναμης και της ισχύος
  5. τους μηχανισμούς της νευρομυϊκής κόπωσης και τρόπους χειρισμού τους 6. τις νευρομϋικές προσαρμογές που προκαλούνται από παρεμβάσεις όπως η προπόνηση με πλειομετρικές ασκήσεις, η εξωτερική ηλεκτροδιέγερση, η προπόνηση δόνησης, κ.α.

Περιεχόμενο Μαθήματος(περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Ημερομηνία Εισηγητής Θέμα
- Αγγελούσης Ν. Μηχανισμοί νευρομυϊκής ανταπόκρισης στην προπόνηση
- Αγγελούσης Ν. Νευρομηχανικές ιδιότητες του αθλητή
- Αγγελούσης Ν. Μέθοδοι αξιολόγησης νευρομυϊκών προσαρμογών
- Χατζητάκη Β. Θεωρίες νευρομυϊκού ελέγχου των κινήσεων
- Χατζητάκη Β. Νευρομυϊκός έλεγχος της ποιότητας των κινήσεων των μελών του σώματος
- Αγγελούσης Ν. Εργαστήριο νευρομυϊκής συναρμογής
- Αγγελούσης Ν. Νευρομυϊκές προσαρμογές στην προπόνηση δόνησης
- Αγγελούσης Ν. Εξωτερική ηλεκτροδιέγερση στην προπόνηση δύναμης
- Αγγελούσης Ν. Νευρομυϊκές προσαρμογές στην προπόνηση με πλειομετρικές ασκήσεις
- Κοτζαμανίδης Χ. Νευρομυϊκή ανταπόκριση στην προπόνηση δύναμης
- Κοτζαμανίδης Χ. Νευρομυϊκή κόπωση: μηχανισμοί και έλεγχος
- Αγγελούσης Ν. Καλές πρακτικές μεγιστοποίησης νευρομυϊκών προσαρμογών στην προπόνηση
- - Τελικές Εξετάσεις

Τρόπος Διδασκαλίας
Εισηγήσεις και εργαστήρια (εξ’ αποστάσεως).

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει:
  • Συμμετοχή στο μάθημα (10%)
  • Ενδιάμεση αξιολόγηση: (40%)
  • Εργασία (ερευνητική πρόταση ή πρόγραμμα προπόνησης): (50%)

Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
  1. Αγγελούσης Ν. (2013). Νευρομυϊκός έλεγχος. Σημειώσεις Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής».
  2. Κέλλης, Ε. (2008). Νευρο-μηχανικές Αρχές Αξιολόγησης της Μυϊκής Δύναμης. Αθήνα: Α. Πιπέρης & ΣΙΑ.
  3. Κοτζαμανίδης, Χ. (2003). Σημειώσεις νευρομυϊκού ελέγχου με έμφαση στην προπόνηση δύναμης. Θεσσαλονίκη.

Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
-

710 - Μάθηση και απόδοση

Κωδικός Μαθήματος
710
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία
Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τηλ: +30 25310 39679
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Ζέτου Ε.
Εξάμηνο
Β' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
-
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: motor learning ,motor performance, experts - novice, skill acquisition, motor skills.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Σκοπός τους μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων και εμπειριών από τους φοιτητές σχετικά α. με τις αλλαγές στην κινητική συμπεριφορά οι οποίες είναι αποτέλεσμα εξάσκησης και απόκτησης σχετικών εμπειριών β. με την διαδικασία καταγραφής και αξιολόγησης της διαδικασίας μάθησης και της επίτευξης υψηλής αθλητικής απόδοσης και γ. με τη δημιουργία συνθηκών εξάσκησης οι οποίες θα μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες μάθησης – απόκτησης κινητικών δεξιοτήτων και τεχνικών στοιχείων. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να εφαρμόσουν τις παραπάνω γνώσεις και εμπειρίες κάτω από διαφορετικές και εξειδικευμένες συνθήκες και να καθοδηγήσουν τους ασκούμενους σε σταθερές και μόνιμες μέσα στο χρόνο αλλαγές της κινητικής τους συμπεριφοράς με στόχο την δεξιοτεχνική εκτέλεση πολλαπλών των κινητικών στοιχείων.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)

Ημερομηνία Εισηγητής Θέμα
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 1η: Μάθηση – Απόδοση. Διαφοροποιήσεις στην Κινητική συμπεριφορά.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 2η: Ποιοτική αξιολόγηση της κινητικής συμπεριφοράς.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 3η: Στοχευμένη εξάσκηση.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 4η: Από το παιχνίδι στον αγώνα και Ανάπτυξη τακτικής - Ο ρόλος του προπονητή σε αθλητές υψηλού επιπέδου.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 5η: Διαδικασία Λήψης Απόφασης στον αθλητισμό. Αντιληπτική – Γνωστική αριστεία.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 6η: Παρατήρηση Αξιολόγηση – Διάγνωση & Παρέμβαση: Στρατηγικές για τη αύξηση της απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 7η:  Ανατροφοδότηση - Παρέμβαση: Στρατηγικές για τη αύξηση της απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 8η: Διατήρηση αθλητικής  αριστείας σε μεγάλη ηλικία. Γενικευμένη θεωρία για την επίτευξη και διατήρηση υψηλής αθλητικής απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 9η: Παρουσίαση και ανάλυση Δεξιοτήτων.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 10η: Workshop – Πρακτικό μάθημα: Προετοιμασία Παρατήρηση – Αξιολόγηση.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 11η: Workshop- Πρακτικό μάθημα: Παρουσίαση – Ανάλυση Κινητικών Δεξιοτήτων.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 12η: Παρουσίαση Εργασιών.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. Εξετάσεις


Τρόπος Διδασκαλίας
Εισηγήσεις, workshops -μαθήματα πρακτικής εφαρμογής – παρουσίαση εργασίας, σχεδιασμός προγραμμάτων εξάσκησης.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει:

1. Σχεδιασμός και παρουσίαση πρακτικής εφαρμογής Ι στο Workshop (Πρακτικό μάθημα με εφαρμογή θεωρίας) 40% 
2. Σχεδιασμός και παρουσίαση πρακτικής εφαρμογής ΙΙ (Πρακτικό μάθημα με εφαρμογή της θεωρίας) 40% 
3. Προετοιμασία και συμμετοχή στο επόμενο μάθημα 20%.


Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία

1. Schmidt, R.A. & Wrisberg, C.Α (2004). Motor Learning and Performance. Champaign IL: Human Kinetics.

2. Starkes J.L. & Ericsson K.A. (2004). Expert performance in sports. Advances in Research on Sport Expertise. Champaign IL: Human Kinetics.

3. Khudson D.W. & Morrison C.S. (2002). Qualitative analysis of Human Movement Champaign IL: Human Kinetics.

4. Christina R.W. & Corcos, M.D. (1993). Προπονητής & Μάθηση – Απόδοση. Θεσσαλονίκη: Σάλτο.


Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
-

Ν710 - Μάθηση και απόδοση

Κωδικός Μαθήματος
710
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Μιχαλοπούλου Μαρία
Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τηλ: +30 25310 39679
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Ζέτου Ε.
Εξάμηνο
Β' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
-
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: motor learning ,motor performance, experts - novice, skill acquisition, motor skills.

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Σκοπός τους μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων και εμπειριών από τους φοιτητές σχετικά α. με τις αλλαγές στην κινητική συμπεριφορά οι οποίες είναι αποτέλεσμα εξάσκησης και απόκτησης σχετικών εμπειριών β. με την διαδικασία καταγραφής και αξιολόγησης της διαδικασίας μάθησης και της επίτευξης υψηλής αθλητικής απόδοσης και γ. με τη δημιουργία συνθηκών εξάσκησης οι οποίες θα μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες μάθησης – απόκτησης κινητικών δεξιοτήτων και τεχνικών στοιχείων. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να εφαρμόσουν τις παραπάνω γνώσεις και εμπειρίες κάτω από διαφορετικές και εξειδικευμένες συνθήκες και να καθοδηγήσουν τους ασκούμενους σε σταθερές και μόνιμες μέσα στο χρόνο αλλαγές της κινητικής τους συμπεριφοράς με στόχο την δεξιοτεχνική εκτέλεση πολλαπλών των κινητικών στοιχείων.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)

Ημερομηνία   Εισηγητής   Θέμα
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 1η: Μάθηση – Απόδοση. Διαφοροποιήσεις στην Κινητική συμπεριφορά.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 2η: Ποιοτική αξιολόγηση της κινητικής συμπεριφοράς.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 3η: Στοχευμένη εξάσκηση.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 4η: Από το παιχνίδι στον αγώνα και Ανάπτυξη τακτικής - Ο ρόλος του προπονητή σε αθλητές υψηλού επιπέδου.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διάλεξη 5η: Διαδικασία Λήψης Απόφασης στον αθλητισμό. Αντιληπτική – Γνωστική αριστεία.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 6η: Παρατήρηση Αξιολόγηση – Διάγνωση & Παρέμβαση: Στρατηγικές για τη αύξηση της απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 7η:  Ανατροφοδότηση - Παρέμβαση: Στρατηγικές για τη αύξηση της απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 8η: Διατήρηση αθλητικής  αριστείας σε μεγάλη ηλικία. Γενικευμένη θεωρία για την επίτευξη και διατήρηση υψηλής αθλητικής απόδοσης.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 9η: Παρουσίαση και ανάλυση Δεξιοτήτων.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 10η: Workshop – Πρακτικό μάθημα: Προετοιμασία Παρατήρηση – Αξιολόγηση.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 11η: Workshop- Πρακτικό μάθημα: Παρουσίαση – Ανάλυση Κινητικών Δεξιοτήτων.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 12η: Παρουσίαση Εργασιών.
- Μιχαλοπούλoυ Μ. Εξετάσεις


Τρόπος Διδασκαλίας
Εισηγήσεις, workshops -μαθήματα πρακτικής εφαρμογής – παρουσίαση εργασίας, σχεδιασμός προγραμμάτων εξάσκησης.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει:

1. Σχεδιασμός και παρουσίαση πρακτικής εφαρμογής Ι στο Workshop (Πρακτικό μάθημα με εφαρμογή θεωρίας) 40% 
2. Σχεδιασμός και παρουσίαση πρακτικής εφαρμογής ΙΙ (Πρακτικό μάθημα με εφαρμογή της θεωρίας) 40% 
3. Προετοιμασία και συμμετοχή στο επόμενο μάθημα 20%.


Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία

1. Schmidt, R.A. & Wrisberg, C.Α (2004). Motor Learning and Performance. Champaign IL: Human Kinetics.

2. Starkes J.L. & Ericsson K.A. (2004). Expert performance in sports. Advances in Research on Sport Expertise. Champaign IL: Human Kinetics.

3. Khudson D.W. & Morrison C.S. (2002). Qualitative analysis of Human Movement Champaign IL: Human Kinetics.

4. Christina R.W. & Corcos, M.D. (1993). Προπονητής & Μάθηση – Απόδοση. Θεσσαλονίκη: Σάλτο.


Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
-

709 - Αποτελεσματικότητα του προπονητή

Κωδικός Μαθήματος
709
Κατηγορία Μαθήματος
Κατεύθυνσης Α: Μεγιστοποίηση αθλητικής επίδοσης ή απόδοσης
Υπεύθυνος Μαθήματος
Ονοματεπώνυμο: Δούδα Ελένη
Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τηλ: +30 25310 39715
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνεπίκουροι Διδάσκοντες
Ζέτου Ε., Τουμπέκης Α. & Αυλωνίτη Α.
Εξάμηνο
Β' εξάμηνο
Τύπος Μαθήματος
Επιλογής
Τρόπος Διεξαγωγής
Εξ’ αποστάσεως
Συναντήσεις με Διδάσκοντα
Μετά από συνεννόηση

Λέξεις κλειδιά: expert athlete, effectiveness coaching program, performance, evaluation, measurements, physiological tests, test batteries, laboratory methods, field test, kinanthropometry, growth, maturation, motor development, body composition, adipose tissue, body size, body mass, stature, somatotype, body proportions, adolescence, exercise, motivation, goal setting, positive reinforcement, training programming -Fundamental of training

Αντικείμενο - Στόχος του Μαθήματος
Σκοπός και στόχος του μαθήματος είναι να αναλύσει τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ή ικανού προπονητή, ο οποίος θα πρέπει να είναι ενημερωμένος στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα της σύγχρονης αθλητικής επιστήμης. Η ‘’ανατομία’’ ενός αποτελεσματικού προπονητή θεωρείται ότι είναι ένα πολυδιάστατο μοντέλο όπου ξεχωριστή θέση κατέχει η προσωπικότητα, ο χαρακτήρας, η μόρφωση, οι ικανότητές του, η εμπειρία που έχει, η συμπεριφορά, η ικανότητα επικοινωνίας και οι διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσει έτσι ώστε να διακρίνεται στο έργο που έχει αναλάβει να πραγματοποιήσει. Κατά συνέπεια, η ανάπτυξη δεξιοτήτων στην παιδική ηλικία, η γνώση των βιολογικών αλλαγών που συμβαίνουν στην αναπτυξιακή ηλικία, η αξιολόγηση των αθλητών, ο σχεδιασμός ενός προπονητικού προγράμματος, η ενίσχυση, η παρακίνηση, οι δεξιότητες επικοινωνίας, οι υψηλές επιδόσεις στον αθλητισμό καθώς και οι μέθοδοι και πρακτικές βελτίωσης της αγωνιστικής απόδοσης αποτελούν τους κύριους άξονες που σκιαγραφούν τα χαρακτηριστικά και το ρόλο του αποτελεσματικού προπονητή.

Περιεχόμενο Μαθήματος (περίγραμμα - τίτλοι διαλέξεων)
Ημερομηνία Εισηγητής Θέμα
13 Μαρτίου 2010 (Δια ζώσης) Ζέτου Ε. Διάλεξη 1η: Χαρακτηριστικά και ρόλοι του προπονητή - Δεξιότητες επικοινωνίας.
14 Μαρτίου 2010 (Δια ζώσης) Ζέτου Ε. Διάλεξη 2η: Coaching «κτίζοντας την ομάδα» - Από το παιχνίδι στην προπόνηση.
15 Μαρτίου 2010 (Δια ζώσης) Δούδα Ε. Διάλεξη 3η: Προπονητής και αξιολόγηση αθλητών.
22-26 Μαρτίου 2010 (Ασύγχρονη διάλεξη) Δούδα Ε. Διάλεξη 4η: Προπονητής και εφαρμοσμένες μετρήσεις σε ομαδικά και ατομικά αθλήματα.
14 Απριλίου 2010 (Σύγχρονη διάλεξη), Ώρα 15:00-17:30 Ζέτου Ε. Διάλεξη 5η: Υψηλές επιδόσεις στον αθλητισμό – Ποιοτική αξιολόγηση.
19-23 Απριλίου 2010 (Ασύγχρονη διάλεξη) Ζέτου Ε. Διαλεξη 6η: Ο προπονητής στην παιδική ηλικία - ανάπτυξη δεξιοτήτων – Κοινωνικές επιρροές.
26-30 Απριλίου 2010 (Σύγχρονη διάλεξη), Ώρα 18:00-20:30 Ζέτου Ε. Διαλεξη 7η: Σχεδιασμός και ανάπτυξη προπονητικού προγράμματος - Προετοιμασία της προπόνησης - Ενίσχυση - Παρακίνηση.
12 Μαΐου 2010 (Σύγχρονη διάλεξη), Ώρα 15:00-17:30 Δούδα Ε. Διαλεξη 8η: Προπονητής και αναπτυξιακή ηλικία.
26 Μαΐου 2010 (Σύγχρονη διάλεξη), Ώρα 18:00-20:30 Δούδα Ε. Διαλεξη 9η: Βιολογική ωρίμανση, ορμονικές επιδράσεις και ανάπτυξη αθλητών.
2 Ιουνίου 2010 (Δια ζώσης) Τουμπέκης Α. Διαλεξη 10η: Μέθοδοι και πρακτικές βελτίωσης της αγωνιστικής απόδοσης.
3 Ιουνίου 2010 (Δια ζώσης) Δούδα Ε. & Αυλωνίτη Α. Διαλεξη 11η: Σχεδιασμός αποτελεσματικών προγραμμάτων άσκησης στην αναπτυξιακή ηλικία.
4 Ιουνίου 2010 (Δια ζώσης) Δούδα Ε. & Ζέτου Ε. Διαλεξη 12η: Παρουσίαση ομαδικών εργασιών.
14-20 Ιουνίου 2010 Δούδα Ε. Εξετάσεις

Τρόπος Διδασκαλίας
Οι παραπάνω θεματικές ενότητες θα αναπτυχθούν θεωρητικά με εισηγήσεις δια ζώσης και εξ΄ αποστάσεως και οι διδασκόμενοι θα πραγματοποιούν ατομικές ή ομαδικές εργασίες και θα συμμετέχουν σε διάφορα quiz που έχουν σχεδιαστεί για την καλύτερη εμπέδωση της διδακτικής ύλης.

Τρόπος(οι) Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνει:

1. Κατάθεση 1ης ομαδικής εργασίας 30%
2. Κατάθεση 2ης ομαδικής εργασίας και παρουσίαση της στις τελικές εξετάσεις 30%
3. Κατάθεση ατομικής εργασίας 30%
4. Quiz κατά τη διάρκεια των διαλέξεων 10% *

* Η συμμετοχή στα quiz είναι υποχρεωτική.


Υποχρεωτική & Προτεινόμενη Βιβλιογραφία

1. American College of Sports Medicine (1995). ACSM’S Guidelines for exercise testing and prescription, 5th Edition, Williams & Wilkins (eds), USA, p. 49-85.

2. Australian Sports Commission (2000). Physiological Tests for Elite Athletes. Champaign, IL: Human Kinetics, chapter 14 & 23.

3. Christina, R. W. & Corcos, D. M. (1993). Προπονητής Μάθηση και Απόδοση. Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ, Θεσσαλονίκη.

4. Martens R. (1993). Προπονητής και Αθλητική Ψυχολογία. Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ, Θεσσαλονίκη.

5. Morrow R.J., Jackson W.A., Disch G.J., Mood P.D. (2000). Measurement and Evaluation in Human Performance. Champaign, IL: Human Kinetics, 272-292.


Θέματα Εργασιών για Ανασκόπηση
-